کد خبر : 2078778 | 01 آبان 1403 ساعت 19:35 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی در آسیا ادامه دارد؛

شارجه 3 - سپاهان 1: صعود سخت شد!

اولاریو و ژوزه مورایس در مصافی حساس شاگردان خود را به میدان فرستاده‌اند.

شارجه 3 - سپاهان 1: صعود سخت شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان ایران درچارچوب سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات به میدان رفت. تا پیش از این مسابقه در جدول گروه C شارجه 4 و سپاهان 3 امتیاز داشتند و نتیجه این مصاف در معادلات صعود بسیار تعیین کننده بود.

ویدئو: 356486

بازی پایاپای شروع و دنبال شد اما رفته رفته این تیم میزبان بود که خطرناک‌تر نشان داد و توانست به گل اول بازی برسد. تلاش سپاهان در نیمه اول راه به جایی نبرد و آنها بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم شاگردان مورایس کار را بهتر آغاز کردند و به گل مساوی هم رسیدند اما یک تعویض طلایی میزبان و یک غفلت مدافعان میهمان بار دیگر شارجه را به گل رساند. در آخرین دقیقه وقت‌های قانونی هم این کایو بود که از روی ضربه کاشته خودش و تیمش را به گل رساند.

با شکست سه بر صفر سپاهان در این بازی، شرایط صعود از گروه کمی برای این تیم دشوار و پیچیده شد و حالا آنها در بازی برگشت مقابل هر دو حریف خود یعنی استقلال تاجیکستان و شارجه امارات محکوم به برد هستند.


هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
ورزشگاه شارجه
داور وسط: کیم دائه یونگ، کمک‌ها: یانگ جیول و کواک سئونگ سون، داور چهارم: عبدی قدیروف


🔴 ترکیب شارجه:
یعقوب الحسانی، الدهنهائی، غنیم، کاتینیچ، پتروویچ، حسن (عبدالبسیط، دقیقه 72)، نجاسمیک (ملونی، دقیقه 59)، اوسمان کامارا (چو یو مین، دقیقه 81)، بیرو (لوانزینیو، دقیقه 59)، رشید و کانراد (کایو، دقیقه 46)

🟡 ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، انزونزی (رضا اسدی، دقیقه 2+90)، محمد دانشگر، صالح حردانی (حسین گودرزی، دقیقه 72)، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی (کاوه رضایی، دقیقه 72)، مهدی لیموچی (رضا شکاری، دقیقه 86)، ابوبکر کامارا (جواد آقایی‌پور، دقیقه 87) و محمدمهدی محبی


🟨 اخطار ها:

سپاهان: محمد کریمی (دقیقه 68)، آریا یوسفی (دقیقه 7+90)

شارجه: الدهنهانی (دقیقه 88)، کایو (دقیقه 7+90)


⚽️ شرح گل:

🔴 شارجه 1 - سپاهان صفر: در دقیقه ۲۶ روی پاس پشت مدافعان، خط دفاع سپاهان از عادل الدنانی جا ماند و این بازیکن با ورود به محوطه جریمه سپاهان و پاس در عرض توپ را به کامارا رساند و کامارا با شوت سنگین اولین گل بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 356479

🟡 شارجه 1 - سپاهان 1: در دقیقه ۵۱ محبی با فرار پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با پاس در عرض توپ را به لیموچی رساند و مهدی نیز به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد.

ویدئو: 356482

🔴 شارجه 2 - سپاهان 1: در دقیقه ۷۱ لوانزینیو روی پاس در عمق صاحب توپ شد و با ضربه‌ای بی‌نقص توپ را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد.

ویدئو: 356483

🔴 شارجه 3 - سپاهان 1: سپاهانی‌ها با خطا پشت محوطه جریمه شارجه را صاحب ضربه ایستگاهی کردند. در دقیقه ۹۰ کایو پشت توپ ایستاد و ضربه‌ای زد که توپ بعد از برخورد به سر مدافعان سپاهان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

ویدئو: 356491

⏱️ لحظات حساس:

دقیقه ۸: دو اشتباه پیاپی مدافعان سپاهان باعث اولین خلق موقعیت بازی شد و ایستادگی خوب نیازمند مقابل شوت مهاجم شارجه دروازه سپاهان را نجات داد. در ادامه شوت پتروویچ از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ضربه ایستگاهی محمد کریمی توسط مدافعان حریف برگشت داده شد و به محبی رسید، محبی نیز با پاس به عقب توپ را برای لیموچی کاشت اما شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: شوت خطرناک کامارا پس از برخورد به دانشگر از بالای دروازه به کرنر رفت.

دقیقه ۳۴: سانتر محمد کریمی به شکلی خطرناک ارسال شد و پس از برخورد با مدافعان شارجه راهی کرنر شد.

دقیقه 3+45: محمدمهدی محبی در واپسین ثانیه‌های نیمه اول می‌توانست حساب کار را به تساوی بکشاند. او از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد، ولی توپ راهی به دروازه نداشت و به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: آریا یوسفی روی توپ ارسالی ضربه خوبی زد اما توپ دقیقا به جایی رفت که یعقوب الحسانی دروازه‌بان شارجه ایستاده بود. هرچند کمک داور هم به نشانه آفساید پرچم زد.

دقیقه ۵۸: ابوبکر کامارا از جناح راست به خوبی توپ را به درون محوطه شارجه فرستاد اما قبل از مهاجمان سپاهان، دفاع شارجه به توپ رسید و آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۲: پاس عالی محبی برای آریا یوسفی باعث خلق موقعیت خطرناکی شد اما آریا یک گام کم آورد و ضربه‌ای زد که به دروازه‌بان شارجه برخورد کرد و راه به جایی نبرد.