کد خبر : 2078775 | 02 آبان 1403 ساعت 02:51 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی سرگیجه گرفت

بایرن با سه تردید بزرگ به بارسلونا رسید

ونسان کمپانی برای بازی فردا مقابل بارسا سه تردید بزرگ دارد و باید دید تا روز بازی شرایط مونیخی‌ها چگونه خواهد شد.

بایرن با سه تردید بزرگ به بارسلونا رسید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بایرن مونیخ در حال بررسی وضعیت بدنی جمال موسیالا است و هیچ مدافع راست تخصصی نیز در دسترس ندارد، در حالی که غیبت پاولوویچ باعث خواهد شد تا تغییراتی در خط میانی ایجاد کند.

بایرن مونیخ با انگیزه نشان دادن اینکه هنوز یکی از تیم‌های ترسناک اروپاست، به بارسلونا می‌رود و کمپانی چندین گزینه را برای قرار دادن در ترکیب خود در نظر دارد. تمرکز اصلی در تیم آلمانی بر روی وضعیت جمال موسیالا است که به دلیل مشکلاتی در ناحیه لگن نتوانسته در دو بازی اخیر شرکت کند. این بازیکن بااستعداد احتمالاً برای بازی با بارسا آماده خواهد بود، اما بعید نیست از روی نیمکت شروع کند. به این ترتیب توماس مولر به عنوان بازیکن اصلی به میدان خواهد رفت.

مشکل دیگری که کمپانی با آن مواجه است، غیبت الکساندر پاولوویچ، هافبک میانی، است که به دلیل شکستگی ترقوه تحت عمل جراحی قرار گرفت. این بازیکن جوان نقش کلیدی به عنوان زوج کیمیش در هافبک دفاعی داشت و حالا جای او را پالینیا یا لئون گورتسکا خواهند کرد که برتری با بازیکن پرتغالی است.

از طرف دیگر، یکی دیگر از تردیدهای بزرگ در ترکیب بایرن این است که چه کسی به عنوان مدافع راست بازی خواهد کرد. مصدومیت‌های ساشا بویی و یوسپ استانیسیچ، کمپانی را مجبور خواهد کرد تا گزینه‌ای جایگزین برای این پست انتخاب کند که می‌تواند بین کنراد لایمر و رافائل گریرو، که معمولاً در سمت چپ بازی می‌کند، انتخاب شود.

به نظر می‌رسد بازیکنانی که در ترکیب بایرن برای مواجهه با بارسا غیرقابل تغییر هستند، شامل مانوئل نویر، مدافعان مرکزی دایو اوپامکانو و کیم مین جائه، آلفونسو دیویس، جاشوا کیمیش، میشل اولیسه، سرژ گنابری و هری کین خواهند بود. بایرن با همه این بازیکنان سعی خواهد کرد تا مونتجوئیک را با سه امتیاز ترک کند.