کد خبر : 2078763 | 01 آبان 1403 ساعت 16:47 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

فاصله معنادار پاسور تیم ملی با رقبا و بقیه

پاسور اول تیم ملی والیبال ایران با اختلاف بهترینِ پست خود در لیگ برتر والیبال است.

فاصله معنادار پاسور تیم ملی با رقبا و بقیه

به گزارش "ورزش سه"، محمدطاهر وادی پاسور سی و پنج ساله تیم ملی والیبال ایران که در این فصل در تیم طبیعت اسلامشهر زیر نظر پدر خود ابراهیم وادی کار می‌کند تا اینجای لیگ با اختلاف بهترین پاسور لیگ برتر والیبال ایران است.

محمدطاهر وادی با حضور در هر چهار بازی گذشته طبیعت اسلامشهر و انجام سیزده ست توانسته ۱۹۵ پاس موفق را به نام خود ثبت کند و از این حیث با اختلاف بسیار زیاد نسبت به نفر دوم در صدر بهترین پاسورهای لیگ قرار بگیرد.

پس از او میهایلو میتیچ پاسور صربستانی پیکان تهران است که ۱۴۵ پاس موفق منجر به امتیاز داشته است که نسبت به وادی پنجاه پاس موفق کمتر داده است.

اما پس از این دو پاسور امین نجفی از مهرگان نور با ۱۴۱، علی رمضانی از فولاد سیرجان با ۱۳۶، هومن باقری از گیتی پسند اصفهان با ۱۲۳ و بهزاد حیدری شاهی از سپهر صدرا مشهد با ۱۲۲ پاس موفق به ترتیب در رتبه‌های سوم تا ششم قرار دارند.

2098703

جوان‌ترین پاسور این لیست که آمار خوبی از خود بر جای گذاشته فاروق گوکجلی از چادرملو اردکان با ۱۰۳ پاس موفق است که در رتبه هشتم قرار دارد و نکته‌ عجیب حضور ایلشن داوودی‌پور از شهداب یزد و‌ عرشیا به‌نژاد از شهرداری ارومیه به عنوان دو پاسور آینده‌دار والیبال ایران در رتبه‌های سیزدهم و پانزدهم است.