کد خبر : 2078762 | 01 آبان 1403 ساعت 16:58 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

خشم گاریدو از صحرایی سوژه کارگردان قطری شد

خوان کارلوس گاریدو بعد از شوت خودخواهانه سهیل صحرایی فریاد وحشتناکی بر سر جوان‌ترین بازیکن تیمش کشید.

خشم گاریدو از صحرایی سوژه کارگردان قطری شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف السد قطر رفت که دو مدافع اصلی این تیم یعنی ایوب العملود و حسین کنعانی به علت مصدومیت در این بازی غایب بودند.

در این شرایط مرتضی پورعلی گنجی و فرشاد فرجی وارد ترکیب اصلی شدند و بنابراین هیچ مدافع سرشناسی روی نیمکت پرسپولیس باقی نمانده بود.

بدشانسی و مصدومیت‌های سریالی در این بازی هم دست از سر پرسپولیس برنداشت و پیش از پایان نیمه اول فرشاد فرجی مصدوم شد تا سهیل صحرایی، بازیکن ۲۱ ساله که محصول آکادمی پرسپولیس است وارد ترکیب سرخپوشان شد.

صحرایی در اولین بازی خود برای پرسپولیس در آسیا نمایش بدی مقابل السد نداشت اما دو شوت محکم و بی‌دقت او از پشت محوطه جریمه حسابی گاریدو را عصبانی کرد.

خشم گاریدو بلافاصله بعد از شوت سهیل صحرایی، سوژه کارگردان تلویزیونی قطر شد و سرمربی اسپانیایی پرسپولیس را نشان می‌داد که با حرکات دست و فریادهایی از ته گلو، به بازیکن جوان تیمش گوش‌زد می‌کرد که باید پاس بدهد.

2098697
2098696
2098699

باید دید باتوجه به شرایط مصدومان پرسپولیس در خط دفاعی در بازی بعدی سرخ‌ها برابر شمس آذر هم فرصت به این بازیکن جوان خواهد رسید یا اینکه گاریدو فکر دیگری برای چینش ترکیب اصلی خواهد کرد.