کد خبر : 2078755 | 01 آبان 1403 ساعت 16:09 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

با این هواداران محکوم به پیروزی هستید

فلیک و انتقام 8-2: گذشته‌ها گذشته، فردا می‌بریم

هانسی فلیک در نشست خبری بازی با بایرن تاکید کرد که هیچ توجهی به نتایج قبلی با بایرن ندارند و فردا با همه وجود برای برد بازی خواهند کرد.

فلیک و انتقام 8-2: گذشته‌ها گذشته، فردا می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب بارسلونا در مونتجوئیک و در یک بازی انتقامی میزبان بایرن است. دیداری که برای هانسی فلیک بسیار خاص خواهد بود. او با بایرن برنده 6 گانه شد و در این مسیر بارسا را نیز 8-2 قربانی کرد. فلیک حالا به عنوان مربی بارسا باید برابر باشگاه سابقش قرار بگیرد. بارسا بعد از این بازی ال کلاسیکو را در پیش دارد.

فلیک در نشست خبری این بازی و در مورد هفته کلیدی گفت: «در بازی‌ها ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد و ممکن است به سمتی پیش برود که انتظارش را نداریم. فقط باید به فردا فکر کنیم و هر بازی مهم است. در این مدت، قدم به قدم پیش رفتن و فکر نکردن به بازی بعدی خیلی به ما کمک کرده است. بایرن تیمی است که خیلی خوب بازی می‌کند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. هر کسی می‌خواهد با بهترین‌ها رقابت کند، به همین خاطر ما فوتبال بازی می‌کنیم.»

فلیک در مورد آخرین وضعیت فرانکی دی‌یونگ گفت: «برنامه ما این بود که فرانکی در برابر سویا بازی کند، اما او نتوانست خودش را به خوبی مهیا  کند و تصمیم گرفتیم که بازی نکند. به جز اریک گارسیا، همه در دسترس هستند و از این بابت خوشحالم.»

2098382

طرح لالیگا برای برگزاری اتلتیکو-بارسا در میامی: «من فردی هستم که در زمان حال زندگی می‌کند. این موضوعی برای آینده است. نمی‌دانم تصمیم چه خواهد بود، اما تمرکز من روی بایرن است.»

خاطرات تلخ بارسا از بایرن: «همان‌طور که گفتم، گذشته مهم نیست، آنچه اهمیت دارد حال و اینجا است. آنچه در گذشته اتفاق افتاده را نمی‌توانیم تغییر دهیم، اما می‌توانیم آنچه را که برای فردا می‌خواهیم تغییر دهیم. می‌خواهیم خوب آماده باشیم و بهترین بازی خود را ارائه دهیم. می‌خواهیم بایرن را ببریم.»

فلیک گفت که این بازی برایش خاص است: «ما در هر بازی با شناخت بسیار خوب از حریف آماده می‌شویم. بایرن برای من باشگاه خاصی است، این یک باشگاه عالی است و من ارتباطات زیادی با بازیکنان و مدیرانش دارم. آن دوران فوق‌العاده‌ بود و این برای همیشه در یاد من خواهد بود اما حالا یک فصل جدید وجود دارد و من مربی بارسا شده‌ام. خوشحالم و خیلی راضی هستم. احساسات خوبی در اینجا دارم. هواداران با شور و شوق ما را همراهی می‌کنند. این شما را مجبور می‌کند که تمام توانتان را بگذارید. این‌گونه ادامه خواهیم داد، می‌خواهیم خوب آماده باشیم. بایرن را می‌شناسم و این یک بازی دشوار خواهد بود. این لیگ قهرمانان است و بهترین تیم‌ها در آن بازی می‌کنند.»

آیا پرس از جلو ادامه خواهد داشت؟ «اگر چیزی بگویم، به حریف ایده‌ای می‌دهم. باید ایده‌ درباره اینکه چگونه فوتبال بازی کنیم را حفظ کنیم. چیزهای واضحی وجود دارد که تیم باید انجام دهد. همیشه همه چیز ۱۰۰ درصد پیش نمی‌رود و به همین دلیل سعی می‌کنیم برای بازی بعدی بهتر شویم. فشار آوردن به حریف مهم خواهد بود. سعی خواهیم کرد کمترین اشتباه ممکن را مرتکب شویم.»

انتقام از ۲-۸؟ «هر روز محبت‌هایی را که مردم به من دارند حس می‌کنم. این هیچ ارتباطی با گذشته ندارد و همچنین هیچ ارتباطی با وعده‌های آینده ندارد. تیم اتحاد فوق‌العاده‌ای دارد. لاماسیا تأثیر زیادی بر نحوه کار بازیکنان دارد. دیدن احترامی که بین آنها وجود دارد زیباست، همه نسبت به یکدیگر توجه خاصی دارند. اگر به بازی با سویا و بازگشت گاوی در میان تشویق‌ها فکر کنم، مو به بدنم سیخ می‌شود. مهم است که سخت کار کنیم و به آنچه که دنبال آن هستیم برسیم. هواداران می‌توانند مطمئن باشند که همه توانمان را برای بردن بایرن خواهیم گذاشت.»

سبک بازی بایرن: «آنها همیشه سبک بازی غالب و برتری دارند. امسال هم همین‌طور است. نحوه بازی آنها با فشار به حریف و مالکیت توپ است. این بخشی از DNA آنهاست.»

آماده‌سازی ویژه برای بازی‌ها مقابل بایرن و رئال مادرید: «هر بازی نیازهای خاص خود را دارد. همه به شیوه‌های مختلف آماده می‌شوند. با بازیکنان صحبت می‌کنیم. این آسان نیست زیرا زمان زیادی نداریم، اما فکر می‌کنم خیلی خوب عمل کرده‌ایم. امروز ورودی‌های زیادی داشتیم، تمرین کرده‌ایم و دیده‌ایم که هر کسی چه کاری باید انجام دهد و بایرن چه خواهد کرد. به هر بازیکن می‌گوییم نقشش چه خواهد بود.»