کد خبر : 2078752 | 01 آبان 1403 ساعت 15:57 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

شانگ‌های پورت چین 3 - 2 سنترال مارینز استرالیا

نماینده استرالیا، زنگ تفریح تیم‌های شرق آسیا

شانگ‌های پورت چین با نتیجه سه بر دو سنترال مارینز استرالیا را شکست داد.

نماینده استرالیا، زنگ تفریح تیم‌های شرق آسیا

به گزارش "ورزش سه"، شانگهای پورت در بازی امروز اولین پیروزی خود را در لیگ نخبگان به دست آورد، این تیم در ورزشگاه پودونگ با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مارینرز استرالیا به پیروزی رسید.

لی آنگ و وو لی در نیمه اول برای میزبانان دو گل به ثمر رساندند. میکائیل دوکا در دقیقه ۶۱ یک گل برای مارینرز به ثمر رساند و اختلاف را به یک گل رساند، ماتیاس وارگاس در دقیقه ۸۶ سومین گل تیم شانگ‌های را به ثمر رساند و گل ۹۴ دقیقه‌ای نیکلاس دوارته نیز نتوانست به کمک مارینرز بیاید و آنها سه بر دو شکست خوردند.

2098367

بازی با شروعی قوی از سوی میزبانان آغاز شد. لی آنگ در دقیقه دوم با یک شوت از خارج از محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند و سپس وو لی با یک ضربه دقیق، گل دوم را در دقیقه ۳۳ به ثبت رساند.

پس از این دو گل، مارینرز تلاش کرد تا به بازی برگردد و آلفی مک کالمونت با شوتی از زاویه بسته دروازه‌بان شانگهای، یان جونلینگ تهدید کرد، سرانجام در دقیقه ۶۱ مارینز با گلزنی میکائیل دوکا موفق به کاهش فاصله شد.

2098371

در دقیقه 86 مسابقه ماتیاس وارگاس سومین گل شانگ‌های را به ثمر رساند تا این تیم خیال راحتی بابت پیروزی داشته باشد، در دقیقه آخر مسابقه نیکلاس دوارته یکی از گل‌ها را جبران کرد و در نهایت شانگ‌های با پیروزی سه بر دو بازی را پایان داد.

این پیروزی شانگهای را به چهار امتیاز از سه بازی اول خود رساند، در حالی که مارینرز همچنان بدون امتیاز باقی ماند و تمام بازی‌های خود را شکست خورده است.

2098376