کد خبر : 2078748 | 01 آبان 1403 ساعت 15:27 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

برنده می‌شویم اما؛

رافینیا: این یک بازی انتقامی از بایرن نیست

ستاره برزیلی بارسلونا در نشست خبری خود گفت که بازی فردا با بایرن را به عنوان یک بازی انتقامی نمی‌بیند.

رافینیا: این یک بازی انتقامی از بایرن نیست

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در مونتجوئیک بارسا میزبان بایرن مونیخ است که در سال‌های اخیر اصلا خاطرات خوشی از آن ندارد و همواره برابرش شکست‌های سنگین را تجربه کرده است.

بارسا که فصل جاری با هانسی فلیک اوج گرفته، امیدوار به جبران است.

رافینیا، ستاره برزیلی، که زیر نظر مربی آلمانی متحول شده در نشست خبری این بازی شرکت کرد و گفت: «این یک بازی بسیار ویژه خواهد بود. ما به شدت در حال تمرین و تلاش هستیم و بعد از بازی امیدوارم با پیروزی ثمره آن را جشن بگیریم. سه امتیاز برای ما مهم‌ترین چیز است.»

بهبود عملکرد: «می‌توانم بگویم که این یک تغییر ذهنی و تاکتیکی است. اهمیت مربی و هم‌تیمی‌ها برای من بسیار مهم است. آنها سعی می‌کنند به من کمک کنند. من همیشه آماده‌ام که از همه کمی بیشتر یاد بگیرم. فصل را با ذهنیتی متفاوت شروع کردم، می‌دانستم که باید خودم را به پست‌های دیگری تطبیق دهم تا در بارسا بازیکنی برجسته شوم.»

2098349

بایرن، کابوس بارسلونا شده است: «این بازی را به عنوان انتقام نمی‌بینم. آنچه گذشته، گذشته است. متأسفانه آنچه در بازی‌های اخیر مقابل بایرن اتفاق افتاد، ناامیدکننده بود، اما ما روی این بازی متمرکز هستیم. داریم برای کسب سه امتیاز آماده می‌شویم.»

رافینیا در مورد شایعات خروج از بارسا و ورود نیکو ویلیامز در تابستان گفت: «این موضوع را حتی در اینستاگرام هم مطرح کردم. به نظر من یک شوخی بی‌مزه بود. مردم باید به بازیکنانی که در باشگاه هستند احترام بگذارند چون ما بهترین تلاش خود را می‌کنیم. در نهایت دیدن تصاویری مانند این حس خوبی ندارد. این کمی بی‌احترامی به کار من بود. مردم هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند. پیراهن‌ها وجود دارند و نام‌هایی که می‌خواهند را روی آنها می‌گذارند. این دلیل و انگیزه من برای متحول شدن در فصل جاری نبود. من می‌خواستم بهترین بازی خود را برای باشگاه ارائه دهم با توجه اینکه سال‌های بیشتری قرارداد دارم. مشتاق شروع کردم و می‌دانستم که باید خودم را با چند پست مختلف تطبیق دهم تا در ترکیب ثابت بازی کنم. اگر قبلاً 100 درصد کار می‌کردم، امروز 200 درصد کار می‌کنم.»

کاپیتانی بارسا: «افتخار بزرگی است که بتوانم بازوبند کاپیتانی را بپوشم. فکر می‌کنم کاپیتان بودن فقط به معنای بستن بازوبند نیست. باید در داخل رختکن کاپیتان باشی و به تیم در همه چیز کمک کنی، چه به بازیکنان باتجربه و چه به جوان‌ترها. من معمولاً در هر چیزی که بتوانم به همه کمک می‌کنم. همیشه آماده‌ام که کمک کنم. خیلی خوشحالم و هیجان‌زده‌ام که یکی از کاپیتان‌ها هستم. بازیکنان زیادی هستند که تاریخ‌ساز شده‌اند و این بازوبند را پوشیده‌اند و این یک افتخار است.»

هفته کلیدی: «ما باید بهتر از همیشه خودمان باشیم. باید هر روز بهتر از قبل شویم و این تفکر ما را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد. این یک هفته مهم و ویژه است. فکر می‌کنم بازیکنانی که می‌خواهند در باشگاه‌هایی مانند بارسا بازی کنند باید برای این چالش‌ها آماده باشند. این بهترین بازی‌ها برای بازی کردن هستند. ما به شدت کار می‌کنیم و آماده‌ایم. بعد از بایرن نیز به رئال فکر خواهیم کرد.»

پرس بالا و سنگین با توصیه فلیک: «من دوست ندارم دو فصل اخیر ر مقایسه کنم. فلیک واقعا دوست دارد از جلو پرس کنیم و حداکثر توپ به مهاجمان برسد. طبعا برای مهاجمان، هر چه به دروازه نزدیک‌تر باشد، بهتر و راحت‌تر است.»

رافینیا در مورد لامین یامال گفت: «ما می‌توانیم چیزهای زیادی از او یاد بگیریم. اتفاقات زیادی در فوتبال رخ داده است، نه تنها در تیم اول، بلکه در تیم جوانان. همه ما از یکدیگر یاد می‌گیریم.»