کد خبر : 2078744 | 01 آبان 1403 ساعت 14:47 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

رهبر معنوی تا پایان فصل

بازگشت کاپیتان: شغل جدید کارواخال در رئال

دنی کارواخال اکنون رهبری پنهان خود را که آنچلوتی اعلام کرده بود، با شروع دوره توان‌بخشی‌ به عهده گرفته است.

بازگشت کاپیتان: شغل جدید کارواخال در رئال

به گزارش "ورزش سه"، کارواخال در وظیفه جدیدش در والدبباس آغاز به کار کرده است. در پیش از بازی با سلتا، آنچلوتی اشاره کرد که آنها او را به عنوان بازیکن از دست داده‌اند اما نه به عنوان رهبر و او همچنان نزدیک تیم خواهد ماند. کارواخال نمی‌خواست بیشتر منتظر بماند و از فرصتی که برای شروع بهبودی‌اش به دست آمده استفاده کرد.

یک بازدید ویژه

دنی کارواخال روند بهبودی‌اش را در شهرک ورزشی رئال مادرید پس از مصدومیت جدی‌ای که در تاریخ ۵ اکتبر در بازی مقابل ویارئال داشت، آغاز کرده است. تیم به وضعیت مدافع مادریدی علاقه‌مند بود و او روز قبل از بازی مقابل دورتموند، از سومین هفته لیگ قهرمانان اروپا، با هم‌تیمی‌هایش دیدار و برایشان آرزوی موفقیت کرد. این اطلاعات در بیانیه‌ای که رئال مادرید برای اعلام آغاز دوره توانبخشی کاپیتان دومش صادر کرده، آمده است.

رختکن کاملاً با کارواخال همراه است. مثالی از این موضوع پیام وینیسیوس جونیور در اینستاگرام برای کارواخال بود: "چه خوب است که تو را می‌بینم، برادر." این کلمات اهمیت حضور او را چه در زمین و چه خارج از آن نشان می‌دهد.

2098340

قدرت جسمی و ذهنی

کاپیتان به‌خاطر قدرت جسمی و ذهنی بالایش شناخته شده است، ویژگی‌هایی که برای کارلو آنچلوتی قابل توجه است. سرمربی به خوبی می‌داند که داشتن کسی با این خصوصیات در تیم چقدر ارزشمند است، بنابراین تأکید کرد که به او اعتماد خواهد کرد و نه از تنها توانایی جسمی‌اش بلکه از هوش و ذهنیت او در زمین بهره خواهند برد. برای آنچلوتی، هر دو جنبه برای موفقیت تیم مهم هستند.

اهمیت کارواخال در تیم هفتگی است، نه فقط در روز بازی. در روز بازی، تیم بهترین مدافع راست جهان را از دست می‌دهد، اما در روزهای دیگر یک رقیب ذاتی را از دست می‌دهد؛ بازیکنی که هم‌تیمی‌هایش را در هر تمرین در حالت آماده‌باش و تنش نگه می‌دارد. "او در بازی‌های کوچک درون تیمی و شوت‌زنی‌ها به همه فشار می‌آورد... همه را به حرکت درمی‌آورد"، در والدبباس این را می‌گویند.

یک بازیکن خاص که هر مربی خواهان حضور او در رختکن است. و این همان چیزی است که آنچلوتی نه می‌خواهد و نه قرار است از دست بدهد، همانطور که دیروز در تصاویر مشهود بود. کارلتو ممکن است کارواخال را برای مدت طولانی در زمین نداشته باشد، اما قطعاً او را در تیم برای رهبری خواهد داشت.