کد خبر : 2078732 | 01 آبان 1403 ساعت 13:44 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

ضربه آخر به فولاد از طرف جهان‌کهن؛

مهندس جدید لیگ برتر با ساخت گل 4

هافبک اهوازی آلومینیوم اراک پاس گل پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان را داد.

مهندس جدید لیگ برتر با ساخت گل 4

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی شکست نیمه اول مقابل فولاد را با کامبک دیدنی در نیمه دوم جبران کردند و توانستند به برتری پُر گل برابر تیم یحیی گل‌محمدی برسند که چهارمین گل آلومینیوم اراک روی ارسال دیدنی امین جهان‌کهن و ضربه سر تماشایی رحمان جعفری زده شد.

امین جهان‌کهن که در جریان پیروزی چهار گله هفته هفتم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن دو پاس گل داده بود، در دیدار برابر فولاد خوزستان هم پس از اینکه پاس محمدمهدی لطفی را گرفت، از سمت چپ زمین پیش رفت که ارسال زیبای او به مقابل تیرک دوم را رحمان جعفری با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

2098324

این هافبک اهوازی که از آکادمی فولاد به رده بزرگسالان رسید و تجربه بازی در لیگ برتر را همراه با این باشگاه به دست آورد، در جدال با تیم سابقش توانست مثمر ثمر کار کند و در کنار نمایش موثرش در میانه زمین، یک پاس گل برای سنگین‌ترین شکست قرمزپوشان خوزستان بدهد.

ویدئو: 356295

جهان‌کهن در شرایطی سومین پاس گل فصل خود را ثبت کرد و در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ‌برتر قرار گرفت که سال قبل هم پنج بار این کار را انجام داده بود و امیدوار است هفته آینده هم برابر تراکتور و مثل آخرین تقابل با این تیم پاس گل بدهد.

عکس: میثم میرزایی