کد خبر : 2078726 | 01 آبان 1403 ساعت 13:22 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

هواداران شهرداری سعی کنند وارد حاشیه نشوند

كاظمى: گرگان امسال هم مدعی قهرمانی است

كاپيتان شهرداری گرگان می‌گوید این تیم امسال هم با وجود تغییرات زیاد جزء مدعیان اصلی قهرمانی است.

كاظمى: گرگان امسال هم مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان كاظمى كاپيتان شهردارى گرگان با ثبت دبل دبل نقش به‌سزايى در پيروزى اين تيم در هفته سوم رقابت‌هاى ليگ برتر بسكتبال مقابل فولاد هرمزگان داشت.

ارسلان كاظمى بعد از پایان این بازی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازى مقابل فولاد هرمزگان ضمن تقدير از عملكرد هنگام‌پور سرمربى اين تيم گفت: "به نظر مى‌رسد امسال يكى از بهترين و خطرناك‌ترين تيم‌هاى چند سال اخير فولاد هرمزگان را در ليگ شاهد خواهيم بود و قطعا در ادامه ليگ به پيروزى‌هاى بيشترى دست پيدا خواهند كرد. همان طور كه امروز هم شاهدش بوديد ما موفق شديم فقط با سه امتياز اختلاف و در يك بازى نزديك اين تيم را شكست بديم. همچنين كه آن‌ها مقابل طبيعت هم عملكرد قابل قبولى از خودشان به نمايش گذاشتند."

كاپيتان شهرداری گرگان درباره محروميت هواداران گرگان در بازى هفته دوم مقابل طبيعت اسلامشهر که به شکست این تیم منجر شد، گفت: "بايد همگى به راى كميته انضباطى احترام بگذاريم و از هوادارانمان خواهش مى‌كنم كه سعى كنند درگير حواشى نشوند تا بتوانيم با حضور صد درصدى هواداران پرشور گرگانى از رقباى خودمان ميزبانى كنيم، امسال نيز مثل هميشه به حضور و حمايت همه جانبه آن‌ها نياز داريم."

كاظمى در مورد شرايط شهردارى گرگان در اين روز ها گفت: "با جدا شدن مهره‌هاى متعدد و تغيير سرمربى شاكله تيم كاملا تغيير كرده است و با توجه به اين كه در پيش فصل هم تيم ما بازى تداركاتى نداشته است براى هماهنگى بيشتر به زمان نياز داريم. امسال هم قطعا تيم ما از مدعيان اصلى قهرمانى خواهد بود و تلاش مى‌كنيم تا قبل از برگزارى رقابت‌هاى پلى آف به ايده‌آل‌ترين فرم خودمان برسيم و همه چيز در آن جا مشخص خواهد شد."

او در ارتباط با بازيكنان خارجى شهردارى گرگان گفت: "امسال در دو بازى اول ليگ شهردارى بازيكن خارجى خودش را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت و در ادامه روند برگزارى ليگ حضور اين بازيكن مى‌تواند براى تيم مثمرثمر باشد. همچنين اميدوارم با حمايت مسئولين بتوانيم براى ادامه رقابت‌ها با دومين بازيكن خارجى نيز به توافق برسيم تا بتوانيم نماينده شايسته‌اى براى مردم بسكتبال دوست گرگان در رقابت‌هاى ليگ برتر باشيم."

ارسلان كاظمى در ارتباط با شكست خانگى شهردارى در هفته دوم گفت: "طبيعت تيم بسيار قدرتمند و خوبى بسته و از مدعيان جدى  قهرمانى است اما باخت در بازى‌هاى دوره‌اى ليگ اتفاق خاصى نيست و تيم بايد سريع خودش را جمع بكند و بتواند با تمركز فقط به ادامه مسير فكر بكند."

او در صحبت‌هاى پايانى خود درباره تعويق چند باره در برگزارى ليگ و حواشى مربوط به انصراف ذوب آهن و بيرون ماندن برخى بازيكنان ايرانى در پنجره نقل و انتقالات گفت: "از برگشت ذوب آهن به رقابت‌هاى ليگ برتر خوشحال شدم. به دليل اينكه برخى از بازيكنان خوب ايرانى بيرون مانده بودند و حالا شانس اين را دارند تا دوباره در ليگ برتر باشند. بازيكنان بسكتبال در ايران تمام درآمدشان از طريق همين حرفه است و ما بايد ساز و كارى را در نظر بگيريم تا ابتدا با بازيكنان داخل كشور خودمان قرارداد بسته شود و سپس به سراغ بازيكنان خارجى برويم."