کد خبر : 2078723 | 01 آبان 1403 ساعت 13:13 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

توصیه وزیر ورزش: چمن یادگار هیبریدی شود

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از ورزشگاه یادگار امام تبریز توصیه‌هایی برای افزایش کیفیت چمن این ورزشگاه ارائه کرد.

توصیه وزیر ورزش: چمن یادگار هیبریدی شود

به گزارش "ورزش سه"، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به تبریز از ورزشگاه یادگار امام که به تازگی مورد تجهیز و استانداردسازی قرار گرفته نیز بازدید کرد. وی که در امور عمرانی تخصص دارد، در این بازدید نکاتی را به مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان ورزشی تبریز متذکر شد.

وزیر ورزش تاکید داشت که تا حد امکان جلوی هزینه‌های اضافی گرفته شود و با صرفه‌جویی حداکثری در بیت‌المال امور مربوط به تجهیز ورزشگاه انجام شود. او در این باره گفت: «هرگونه تجهیز ورزشگاه باید بر اساس دستورات AFC باشد و برای جلوگیری از هزینه‌های زیاد لازم است از ابراز سلیقه شخصی جلوگیری شود. به عنوان مثال کجای قانون آمده که چراغ‌های نورافکن باید حتما LED باشد؟ یا کجا آمده که اسکوربورد باید 4K باشد؟ نباید هزینه ترشی غیر ضروری انجام شود.»

وی پس از مشاهده وضعیت چمن ورزشگاه و شنیدن توضیحات مسئولان توصیه کرد با توجه به شرایط آب و هوایی تبریز از چمن هیبریدی استفاده شود: «در این خصوص باید روی چمن هیبریدی کار کنیم که همه کارهای صفر تا صد آن ماشینی است و زمان کمتری لازم دارد. این چمن طبیعی هم هست و ماندگاری خوبی دارد و در کل دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.»

گفتنی است ورزشگاه یادگار امام تبریز جزء ورزشگاه‌هایی است که شرایط بهتری دارد و حتی از آن به عنوان یکی از گزینه‌های میزبانی دیدارهای تیم ملی نیز یاد شده بود.