کد خبر : 2078721 | 01 آبان 1403 ساعت 13:10 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض خبرنگار سعودی به داور بازی با استقلال

خبرنگار معروف عربستانی که به باشگاه النصر نزدیک است، مدعی است که العین در بازی با الهلال از داوری متضرر شده است.

اعتراض خبرنگار سعودی به داور بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و النصر امروز در دیداری حساس از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. عبدالعزیز العصیمی، خبرنگار ورزشی و نزدیک به باشگاه النصر، پیام جالبی خطاب به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

او با کنایه به داوری دیدار شب گذشته العین و الهلال، مدعی شد تیم عربستانی که رقیب دیرینه و همشهری النصر است، از اشتباهات داوری سود برده است.

العصیمی در توییتی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: "همه موافق هستند که تیم العین از بازی دیروز و بابت داوری آسیب دید و این در دنیای فوتبال و با حضور انسان‌ها طبیعی است."

وی در ادامه توییت خود افزود: "از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا انتظار می‌رود که داوری‌ها را بهبود بخشند و داوران و تکنولوژی VAR را ارتقا دهند تا با استانداردهای اتحادیه‌های پیشرفته هماهنگ شوند."

العصیمی در پایان صحبت‌های خود گفت: "داوران آسیا سال‌هاست که تغییر نکرده‌اند و اسامی تکراری هستند؛ آقای نظمی از مالزی و آقای مخادمة از اردن برای رقابت‌های سطح نخبگان آسیا مناسب نیستند و شاید بتوان از آن‌ها در مسابقات سطح پایین‌تر استفاده کرد."

شایان ذکر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است که ادهم مخادمة، داور اردنی، قضاوت بازی حساس میان النصر و استقلال را بر عهده بگیرد، که در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان برگزار می‌شود.

قرار بود بازی النصر و استقلال در تهران برگزار شود، اما به دلیل تحولات اخیر، کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور شد بازی را به یک زمین بی‌طرف منتقل کند.

2098297