کد خبر : 2078719 | 01 آبان 1403 ساعت 12:53 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب نوری شاهین

با نصف افتخارات آنچلوتی راحت می‌میرم!

نوری شاهین در نشست خبری بازی با رئال از کارلو آنچلوتی ستایش کرد و در مورد اردا گولر، امباپه و وینیسیوس نیز حرف زد.

با نصف افتخارات آنچلوتی راحت می‌میرم!

به گزارش "ورزش سه"، نوری شاهین، مربی بروسیا دورتموند، باشگاهی که در آن به عنوان فوتبالیست مطرح شد، با جدایی ادین ترزیچ پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت. در حال حاضر تیم او در رده هفتم بوندس لیگا قرار دارد و در دوره جدید لیگ قهرمانان صدرنشین جدول رده‌بندی است.

از مکتب ژوزه مورینیو و دیگر مربیانی که با آنها کار کرده، شاهین درس‌های زیادی یاد گرفته و امیدوار است بتواند روی نیمکت دورتموند موفق شود.

او که امشب تیمش برابر رئال مادرید روبرو خواهد شد، از باشگاه مادریدی که زمانی عضو آن بود، حرف زد: «من هرگز صحبت‌های ژوزه مورینیو در زمان استراحت را فراموش نمی‌کنم. من از نزدیک دیدم که چگونه یک مربی می‌تواند یک بازی را از رختکن برنده شود، به‌خصوص وقتی اوضاع در نیمه اول خوب پیش نمی‌رفت.»

شاهین چگونه وینی و امباپه را متوقف می‌کند؟
ما قرار است به عنوان یک تیم بازی کنیم و هدف تنها متوقف کردن آن دو بازیکن نیست چون رئال ستاره‌های بزرگ زیادی دارد. ما باید به عنوان یک تیم کار کنیم. همه مربیان ایده‌های خود را دارند. ما می‌خواهیم با رئال مادرید پایاپای بجنگیم و فوتبال خود را بازی کنیم. ما باید شجاع باشیم.

شاهین از ارتباط خوبش با آردا گولر نیز حرف زد
نظر من در مورد آردا خیلی خوب است و امیدوارم عناوین زیادی با رئال مادرید و ترکیه کسب کند. مطمئنم به او در رئال فرصت بازی خواهد رسید و او باید خوب کار می‌کند. فصل قبل گولر گل‌های تعیین کننده‌ای می‌زد. من تقریبا هر روز با آردا صحبت می‌کنم. او مثل برادر کوچکم است و امیدوارم آینده‌ای فوق‌العاده داشته باشد.

نظر شما در مورد آنچلوتی چیست؟
در مورد آنچلوتی چه می‌توانم بگویم؟ او یک مربی همیشه برنده است، مربی‌ای که از نظر من شاید بهترین رابطه را با بازیکنانش داشته باشد. او یک الگو برای یک مربی جوان است. اگر من نیمی از آنچه او به دست آورده است را به دست بیاورم، با خیال راحت می‌میرم!