کد خبر : 2078710 | 01 آبان 1403 ساعت 12:30 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

ادای احترام ویژه به نیمار: نابغه به زمین برگشت!

باشگاه سانتوس با انتشار پستی ادای احترامی ویژه به نیمار به مناسبت بازگشتش به میادین فوتبال داشت.

ادای احترام ویژه به نیمار: نابغه به زمین برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در ماه اکتبر سال گذشته میلادی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی برزیل از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدید شد و چاره دیگری جز انجام عمل جراحی و طی کردن روند درمان طولانی مدت و دردناک نداشت و به همین دلیل بیشتر از یک سال از میادین دور بود.

این ستاره برزیلی پیش از این مصدومیت تنها موفق شده بود در پنج بازی با پیراهن الهلال به میدان برود و شب گذشته در جریان بازی این تیم برابر العین در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا که با پیروزی ۴-۵ الهلال به پایان رسید به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا انتظارها بالاخره به پایان برسد.

2098271

باشگاه سانتوس به مناسبت بازگشت این ستاره سابقش با انتشار پستی جالب در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «بیشتر از ۱۲ ماه دوری از زمین با تلاشی غیرقابل تصور برای بازگشت و انجام کاری که بسیار دوست دارد. نیمار فقط یک ستاره نیست. او فقط یک نابغه نیست. نیمار مترادف لذت بردن در فوتبال است.

بازگشت او لذت را به میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا برمی‌گرداند. و زمانی که بحث هواداران مطرح باشد، علاقه‌مندان به سانتوس احساسی فوق‌العاده در این باره خواهند داشت. ما رابطه‌ای فراتر از خاص با بهترین بازیکن برزیلی در چند سال اخیر داریم. دیدن بازگشت تو بسیار خوب است. برو و حال‌شان را بگیر!»