کد خبر : 2078695 | 01 آبان 1403 ساعت 11:21 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

گزینه‌های مشهور برای نیمکت نفت مسجدسلیمان

گزینه‌های اصلی جانشینی علی‌اصغر کلانتری روی نیمکت نفت مسجدسلیمان مشخص شده است.

گزینه‌های مشهور برای نیمکت نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید مسابقات لیگ یک با اتفاقی غیرمنتظره همراه بود و تیم نفت مسجدسلیمان با وجود بازی قابل قبولی که ارائه می‌داد از 7 هفته ابتدایی فقط یک برد کسب کرد و 6 بازی دیگر خود را باخت تا جدایی علی‌اصغر کلانتری، سرمربی این تیم قطعی شود.

پس از این اتفاق انتخاب سرمربی جدید در دستور کار مدیران این باشگاه قرار گرفت و بر اساس اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده، سه گزینه اصلی نیز در این خصوص مشخص شده است.

مهدی پاشازاده که قبلا نیز سابقه کار در لیگ یک و لیگ دو دارد و سوابق خوبی مثل صعود با آلومینیوم به لیگ یک را در کارنامه دارد یکی از گزینه‌های جانشینی علی‌اصغر کلانتری است.

علاوه بر او آرش برهانی که با حضور روی نیمکت استقلال ملاثانی فعالیت در لیگ یک را تجربه کرده و افتخارات در سمت مربی به رده‌های پایه مربوط است نیز دیگر گزینه‌ای است که شاید روی نیمکت نفت مسجدسلیمان بنشیند. سیاوش اکبرپور هم که چند سالی است وارد عرصه مربیگری شده سومین گزینه مدنظر مدیران نفت است و شرایط او در حال بررسی است.

با توجه به قطعی شدن پایان همکاری علی‌اصغر کلانتری با نفت مسجدسلیمان باید دید در نهایت کدام یک از این سه مربی استقلالی به نیمکت نفت خواهد رسید.