کد خبر : 2078694 | 01 آبان 1403 ساعت 11:11 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

ورود دنیامالی به انتخابات فدراسیون‌ها:

کاندیدا شدن مدیران وزارت ورزش ممنوع شد!

طبق دستور وزیر ورزش کاندیدا شدن مدیران وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌ها ممنوع اعلام شد.

کاندیدا شدن مدیران وزارت ورزش ممنوع شد!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس نامه‌ای که اخیرا معاونت قهرمانی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها و مدیران کل وزارت ورزش ابلاغ کرده، به دستور احمد دنیامالی، وزیر ورزش، از این پس ورود مدیران بخش‌های مختلف وزارت ورزش به انتخابات فدراسیون‌ها فقط در صورتی امکان‌پذیر است که آن شخص قبل از ثبت‌نام در انتخابات از سمت خود استعفا داده باشد. 

اسبقیان با اشاره به پیشینه‌ای که برخی از مدیران وزارت ورزش برای حضور در انتخابات فدراسیون‌ها داشته‌اند، در این باره به مهر گفت: "در بسیاری موارد همکاران وزارت با جایگاه‌های مدیریتی مختلف اقدام به کاندیدا شدن کرده‌اند، در انتخابات شرکت کرده و صاحب رای شده یا نشده‌اند. این افراد در هر دو صورت و تا زمان مشخص شدن تکلیف، در جایگاه و پست خود بوده‌اند. طبیعتا بعضا این شائبه ایجاد می‌شد که این کاندیداها از موقعیت دراختیارشان در راستای کسب نتیجه از انتخابات بهره‌مند می‌شدند، همین مسئله هم اعتماد عمومی نسبت به وزارت ورزش را کم‌رنگ می‌کرد."

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: "این ابلاغیه صرفا در مورد کارمندان وزارت ورزش است و تمام معاونان، مدیران کل، معاونان مدیران کل، روسای اداره کل، روسای گروه و حتی مشاوران را شامل می‌شود. هر یک از مدیران وزارت ورزش برای ورود به انتخابات فدراسیون‌ها باید اعلام استعفا کنند، در این زمینه باید موافقت واحد مربرطه به صورت رسمی اعلام و مدیرکل امور اداری هم خالی شدن پست را اعلام رسمی کند. یعنی از حیث حکمی، جایگاه مدیر مربوطه به کارشناس تغییر کند. در این صورت است که ثبت‌نام او بلامانع می‌شود."