کد خبر : 2078671 | 01 آبان 1403 ساعت 09:22 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

کروس: علاقه‌ای به بازی کنار امباپه نداشتم

تونی کروس می‌گوید وسوسه نشده که به‌خاطر بازی کردن کنار کیلیان امباپه خداحافظی‌اش از فوتبال را به تاخیر بیندازد.

کروس: علاقه‌ای به بازی کنار امباپه نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ناگهانی کروس برای خداحافظی از دنیای فوتبال در سن ۳۴ سالگی و در حالی که هنوز در ترکیب رئال مادرید در اوج بود و می‌توانست حداقل تا چند سال آینده به درخشش در ترکیب این تیم ادامه دهد بسیاری از هواداران او و همچنین فوتبال‌دوستان را شوکه کرد.

با این حال، او از مدتی پیش این تصمیم را گرفته بود و هیچ چیز نمی‌توانست تغییری در آن ایجاد کند و مصمم بود که به دوران حضورش در مستطیل سبز خاتمه دهد تا زمان بیشتری برای سپری کردن در کنار فرزندان و خانواده‌اش داشته باشد.

این ستاره آلمانی در گفت‌وگو با مارکا در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن در کنار امباپه او را وسوسه نکرده بود که به فوتبال ادامه دهد اظهار داشت: "نه. این تصمیم به یک بازیکن که قرار بود بیاید یا برود بستگی نداشت. این تصمیم من بود. می‌دانستم که امباپه می‌آید و از این بابت خوشحال بودم چون او قرار است به تیم کمک کند. او می‌توانست دو سال قبل بیاید اما بالاخره اینجا است. در نهایت این موضوع و بازی کردن در کنار امباپه در این زمینه مهم نبود و تاثیری روی تصمیم من نداشت.

در طول ۱۰ سالی که در رئال مادرید حضور داشتم هرگز پیش نیامد که به رفتن و جدایی از این تیم فکر کنم. چنین اتفاقی هرگز برای من رخ نداد. هیچ‌کس در این باشگاه هیچ‌وقت تردیدی درباره کیفیت من نداشت و این برای من بسیار مهم بود."