کد خبر : 2078659 | 01 آبان 1403 ساعت 00:39 | 11.8K بازدید | 15 دیدگاه

علت محرومیت درویش: جمله موهن!

رئیس کمیته انضباطی درباره محرومیت مدیرعامل پرسپولیس توضیح داد.

علت محرومیت درویش: جمله موهن!

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس طی حکمی از سوی کمیته انضباطی به پردخت 2 میلیارد تومان جریمه نقدی و 3 ماه محرومیت از حضور در ورزشگاه‌ها محکوم شد. در همین رابطه ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی توضیح داد:
«چون مصاحبه ایشان بعد از بازی پرسپولیس و چادرملو در داخل ورزشگاه انجام شد مورد صلاحیت رسیدگی توسط کمیته انضباطی قرار گرفت. پرونده در دو مرجع تشکیل شد. ما از ایشان دفاعیه خواستیم. آقای درویش هم توضیحاتی برای این مصاحبه داشتند.»

او گفت: «از نظر اعضای کمیته انضباطی این مصاحبه حاوی دو تخلف بود: تخلف اول نشر اکاذیب نسبت به مجموعه فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته وضعیت بود و تخلف دوم عبارت موهنی که در جملات ایشان استفاده شد و اتفاقا بخش مهمی از محرومیت آقای درویش به دلیل استفاده از همان عبارت بود.»

ویدئو: 356431

حسن زاده توضیح داد: «اگر مصاحبه در باشگاه انجام می‌شد رسیدگی به آن توسط کمیته اخلاق صورت می‌گرفت. این رویه چندین سال است که وجود دارد که رسیدگی به تخلفات داخل استادیوم با کمیته انضباطی و بیرون از آن با کمیته اخلاق است.»

رئیس کمیته انضباطی درباره شرایط کاهش محرومیت مدیرعامل پرسپولیس گفت: «اگر ظرف یک هفته از تاریخی که حکم قطعیت پیدا کرد، جریمه مالی توسط خود شخص پرداخت نشود، با محرومیت روبرو خواهد شد. این جریمه توسط شخص باید پرداخت شود و چیزی نیست که باشگاه بخواهد پرداخت کند. یک و نیم ماه از این محرومیت قابل تعلیق است. اگر آقای درویش بنابر صلاحدید خودشان عذرخواهی کند. البته جریمه مالی را کمیته استیناف برایش تصمیم نهایی را می‌گیرد و اینطور نیست که با عذرخواهی نصف آن کم شود. هنوز ایشان اعتراض خود به کمیته استیناف را ارائه نداده است.»

دیدگاه‌ها