کد خبر : 2078650 | 30 مهر 1403 ساعت 23:57 | 4.8K بازدید | 7 دیدگاه

وعده کارلتو به هوادار نوجوان: صبر کن امباپه بیاد!

ویدئوی منتشرشده از برخورد جالب کارلو آنچلوتی و دیگر اعضای رئال مادرید با یک هوادار نوجوان توجه هواداران را جلب کرده است.

وعده کارلتو به هوادار نوجوان: صبر کن امباپه بیاد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تیمی پرستاره است و هر هواداری، حتی از بین هواداران تیم‌های رقیب، آرزوی عکس و امضا گرفتن از بازیکنان آنها را دارد.

علاوه‌بر بازیکنانی مانند فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و دیگر ستاره‌های فصل‌های قبل که به الگوی هواداران نوجوان تبدیل شده‌اند، کیلیان امباپه نیز در تابستان به تیم اضافه شده و باشگاه را برای هواداران جذاب‌تر کرده است.

در ویدئویی که به تازگی از دازن منتشر شده، می‌توان این محبوبیت را فهمید. در حالی‌که هوادار نوجوانی منتظر اعضای رئال است که با آنها سلفی بگیرد و بخواهد لباسش را امضا کنند، کارلو آنچلوتی از راه می‌رسد و پس از عکس گرفتن با این هوادار، به او می‌گوید: «کدام بازیکن موردعلاقه تو است؟ امباپه؟ صبر کن الان می‌آید.»

2098094

لحظاتی بعد ستاره فرانسوی خط حمله رئال از راه می‌رسد و این هوادار با او سلفی می‌گیرد. فلورنتینو پرز نیز پس از آنها در کنار او می‌ایستد و یک سلفی دیگر هم ثبت می‌شود تا بدین ترتیب اعضای رئال یک لحظه جذاب و فراموش‌نشدنی را برای این نوجوان ثبت کنند.

دیدگاه‌ها