کد خبر : 2078646 | 01 آبان 1403 ساعت 00:21 | 10.3K بازدید | 9 دیدگاه

اختصاصی از وضعیت فرجی بعد از مصدومیت

مدافع شمالی پرسپولیس از ناحیه همسترینگ دچار درد شدیدی است و قرار است بررسی‌ها بعد از بازگشت کاروان این تیم از دوحه، در تهران صورت گیرد.

اختصاصی از وضعیت فرجی بعد از مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در شرایطی که با مصدومیت ایوب العملود به سمت راست دفاعی سرخ‌ها بازگشت و تا لحظه حضورش در ترکیب این تیم نمایش موفقی برابر اکرم عفیف ستاره و کاپیتان السد قطر داشت، دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد.

پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد که مصدومیت فرشاد فرجی از ناحیه همسترینگ بوده و این بازیکن قرار است با حضور تیم در تهران، برای بررسی بیشتر عکسبرداری و MRI را در دستور کار قرار دهد تا وضعیتش مشخص شود.

2097910

با توجه به غیبت قابل پیش بینی ایوب العملود و مصدومیتی که اکنون برای فرشاد فرجی پیش آمد، پرسپولیس در سمت راست دفاعی با مشکل مواجه شده و احتمالا بار دیگر از صحرایی در این پست بازی گرفته شود.

صحرایی که از بازیکنان آکادمی باشگاه پرسپولیس است، برای اولین تجربه بازی در ترکیب این تیم در دیدار مقابل السد قطر به میدان رفت و علی‌رغم تجربه کم، نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

2098086

با این حال باید دید گاریدو که تصمیمات غیرقابل پیش بینی می‌گیرد، برای دیدار با شمس آذر که احتمالا فرجی و ایوب را در اختیار نخواهد داشت، چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

دیدگاه‌ها