کد خبر : 2078643 | 30 مهر 1403 ساعت 23:58 | 4.6K بازدید | 12 دیدگاه

به سختی مقابل تیم قدرتمند العین به پیروزی رسیدیم؛

ژسوس: سالم الدوساری بهترین بازیکن آسیاست

سرمربی‌ الهلال می‌گوید تیمش در دیدار مقابل العین امارات روز سختی را پشت سر گذاشته است.

ژسوس: سالم الدوساری بهترین بازیکن آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، دیدار الهلال عربستان با العین امارات که با برتری ۵-۴ الهلال به پایان رسید، با صحنه‌های دراماتیکی همراه بود، به‌ویژه پس از اخراج علی البلیهی که یاعث شد تیم عربستانی حدود ۲۰ دقیقه با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه بدهد.

ژسوس در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: "بازی بسیار سختی بود و ما می‌دانستیم که باید تمام توان‌مان را به‌کار بگیریم تا بر تیم بسیار قدرتمندی مثل العین پیروز شویم. از نظر فنی، بدنی و روانی تلاش بسیار زیادی انجام دادیم و بازی بین دو تیم با کیفیت بالا و توانایی فوق‌العاده‌ای برگزار شد."

سرمربی الهلال اضافه کرد: "ما پیروزی سختی مقابل العین که تیم بسیار قدرتمندی است به‌دست آوردیم. این پیروزی را به هواداران الهلال تبریک می‌گویم. باید از این پیروزی لذت ببریم و بعد از آن در برخی جنبه‌ها بهبود پیدا کنیم."

2086861

ژسوس با اشاره به اخراج بازیکن تیمش گفت: "اخراج علی البلیهی شرایط را پیچیده کرد. من کولیبالی را برای جلوگیری از اخراج تعویض کردم، اما پس از خروج او تعادل در عمق دفاعی را از دست دادیم و تیم سردرگم شد. با این حال، در نهایت توانستیم با کیفیت هجومی‌مان به پیروزی برسیم."

ژسوس در خصوص درخشش سالم الدوساری و هت‌تریک او در این مسابقه گفت: "سالم الدوسری بهترین بازیکن آسیاست و با توانایی‌های فردی‌اش کمک زیادی به ما کرد."

ژسوس درباره حضور نیمار در این مسابقه نیز عنوان کرد: "من نیمار را پس از پیشی گرفتن در نتیجه وارد بازی کردم، زیرا فضاهایی ایجاد شده بود. او نیاز دارد که با حضور در بازی‌ها آمادگی خود را به سطح بالاتری برساند."

دیدگاه‌ها