کد خبر : 2078622 | 01 آبان 1403 ساعت 05:05 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنان جانسون:

فاصله گرفتن از اینترنت باعث شد پیشرفت کنم!

بِرنان جانسون، مهاجم تاتنهام، در یک مصاحبه درباره تصمیمش برای حذف حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌اش صحبت کرد.

فاصله گرفتن از اینترنت باعث شد پیشرفت کنم!

به گزارش "ورزش سه"، این اقدام جانسون پس از انتقادات و آزارهای اینترنتی بسیاری بود که پس از شکست ۱-۰ در برابر آرسنال در دربی شمال لندن علیه او شدت گرفت.  آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، در آن زمان این آزارهای اینترنتی را محکوم و حمایت خود را از جانسون اعلام کرد. او گفت که جانسون جوانی است که سخت تلاش می‌کند و به بازخوردها گوش می‌دهد تا بهترین نسخه از خودش باشد.

پوستکوگلو همچنین افزود: «ناراحت‌کننده است که ما این نوع آزارها را عادی کرده‌ایم. جانسون یک بازیکن جوان است و من بسیار به آینده او در تیم خوشبین هستم.»

2098049

جانسون که حالا به روزهای خوب بازگشته و حساب‌هایش در شبکه‌های اجتماعی را هم حذف کرده، در این مورد گفت: «این برای من خیلی مهم نبود. این تصمیم هیچ ارتباطی با بهبود بازی من یا اضافه کردن چیزی جدید به آن نداشت. بلکه فقط یک تصمیم شخصی بود. من تمرین و تلاش کردم و فاصله گرفتنم از فضای مجازی به پاک نگه داشتن ذهنم و پیشرفتم کمک کرد. مهم‌ترین چیز فقط تلاش و تمرین بود.»

جانسون در مورد نقش آنگه پوستکوگلو در پیشرفت او گفت: «مربی کمک زیادی به من کرده. در هر مرحله از من حمایت کرد و به من گفت چه کارهایی برای گذر از روزهای سخت انجام دهم. از او ممنونم.»