کد خبر : 2078595 | 30 مهر 1403 ساعت 22:40 | 14.2K بازدید | 19 دیدگاه

الدوساری تمام رکوردها را می‌خواهد

پادشاه فوتبال آسیا را بشناسید: تاج‌گذاری سالم در امارات

سالم الدوساری تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن تاریخ مسابقات باشگاهی آسیا شد.

پادشاه فوتبال آسیا را بشناسید: تاج‌گذاری سالم در امارات

به گزارش "ورزش سه"، سالم الدوساری ستاره عربستانی تیم الهلال اکنون در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و امشب در دیدار تیمش مقابل العین امارات از هفته سوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا، با هتریک در این بازی به تنهایی 3 گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند تا شب بسیار درخشانی داشته باشد.
او که پیش از این در هفته مسابقات آسیایی برابر الشرطه هم 1 گل برای الهلال زده بود، با 4 گل زده یکی از ستارگان منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود اما او که به تازگی با انجام 96 بازی در مجموع رقابت‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا، رکورددار بازی در آسیا شده بود، اکنون یک عنوان دیگر را نیز تصاحب کرد که باعث می‌‎شود رکوردهای این تورنمنت به کلی تغییر کند.

2098002

سالم الدوساری در شرایط کنونی با 27 گل و 21 پاس گل، 48 اثرگذاری مستقیم روی گل‌های تیمش داشته و بدین ترتیب با دژان دمانوویچ که با 42 گل زده و 6 پاس گل خاص ترین ستاره فوتبال این قاره محسوب می‌شد، برابر شد.
سالم در جدول برترین پاسورها، نفر چهارم است و عمر عبدالرحمن با 26 پاس گل، نام تای هی با 25 پاس گل و لین گائو با 23 پاس گل در مقابل او هستند.
در میان برترین گلزنان تاریخ مسابقات باشگاهی آسیایی، سالم الدوساری نفر ششم لیست است و در غرب آسیا تنها ناصر الشمرانی 32 گله را مقابل خود می‌بیند و اختلافش 5 گل است. البته مشخص است که برای تصاحب جایگاه دمانوویچ به عنوان آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا مسیر سختی دارد اما اگر این فرم را در پنج مسابقه باقی مانده مرحله گروهی تکرار کند، قطعا از او هم گذر می‌کند.

دیدگاه‌ها