کد خبر : 2078588 | 30 مهر 1403 ساعت 22:24 | 26.9K بازدید | 7 دیدگاه

با پرتاب نارنجک:

انگشت مهاجم بلژیکی در زمین قطع شد!

یک فوتبالیست بلژیکی در روز تولدش به دلیل پرتاب نارنجک به زمین فوتبال یک انگشت خود را از دست داد.

انگشت مهاجم بلژیکی در زمین قطع شد!

به گزارش "ورزش سه"، یک فوتبالیست در بلژیک با ترکیدن نارنجکی در زمین فوتبال، یک انگشت و نیمی از دو انگشت دیگر خود را از دست داد تا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شود.

این حادثه پس از یک مسابقه در لیگ آماتور بلژیک بین کی‌اس‌سی‌تی مِنِن و اس‌کی زیلِبِکه رخ داد. منن به عنوان تیم میهمان با نتیجه 4-0 پیروز شد و طرفداران این پیروزی را با هیجان بالا جشن گرفتند.

البته شادی آن‌ها به یک حادثه وحشتناک تبدیل شد. زمانی که بازیکنان منن در مقابل هواداران خود جمع شده بودند تا از آن‌ها تشکر کنند، یک فشفشه غیرقانونی با نام کبری6 به زمین پرتاب شد.

فابیو شیفانو که در روز تولد 26 سالگی خود دو گل به ثمر رسانده بود، این نارنجک را برداشت تا از داخل زمین و سایر بازیکنان دور کند که در دستش ترکید.

2098010

به گزارش رسانه بلژیکی HLN، مهاجم منن فورا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت چون خونریزی زیادی داشت و به بیمارستان منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد.  

این رسانه گزارش داد که تلاش پزشکان برای پیوند یکی از انگشتان او ناموفق بود و او انگشت خود را از دست داد. شیفانو همچنین نیمی از دو انگشت دیگر خود را در نتیجه این حادثه هولناک از دست داد و تحقیقات در حال حاضر برای شناسایی پرتاب کننده این نارنجک در جریان است.

این مهاجم در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بستری است و وضعیت او همچنان تحت نظارت است.  استفاده از مواد آتش‌زا در بازی‌های فوتبال در سراسر اروپا اکیداً ممنوع است، اما تعدادی از هواداران در لیگ‌های آماتور از طریق برخی تخلفات این مواد را به سکوها می‌برند.

دیدگاه‌ها