کد خبر : 2078587 | 30 مهر 1403 ساعت 22:19 | 48.5K بازدید | 18 دیدگاه

کنایه سفیان رحیمی به الهلال بعد از شکست

جدال تماشایی الهلال و العین در شرایطی با نتیجه جالب توجه 5-4 به سود عربستانی‌ها پایان یافت که بار دیگر سفیان رحیمی در آستانه رقم زدن شبی تلخ برای الهلال بود.

کنایه سفیان رحیمی به الهلال بعد از شکست

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان با سومین برد خود در لیگ نخبگان و کسب امتیازات کامل در صدر جدول جا گرفته و به پیش‌تازی خود ادامه می‌دهد.

آنها امشب در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه 5-4 حریف خود را شکست دادند تا العین همچنان در رده یکی مانده به انتهای جدول شرایط عجیبی را به عنوان قهرمان فصل گذشته آسیا دنبال کند.

العین فصل گذشته موفق شده بود الهلال عربستان را در نیمه نهایی و در شرایطی که کمتر کسی با توجه به قدرت حریف عربستانی آن را پیش بینی می‌کرد شکست دهد و در ادامه در فینال نیز با برتری مقابل حریف به قهرمانی دست یابد. رقابت امشب آنها هم یک نمایش دیدنی و هیجان انگیز با 9 گل را شکل داد. دیداری که البته سفیان رحیمی ستاره العینی‌ها بار دیگر به بازیکنی آزار دهنده برای الهلال تبدیل شد.

ستاره مراکشی العین امارات که در فصل گذشته و در مرحله نیمه نهایی زننده سه گل تیمش در جدال با الهلال عربستان بود تا سهم بزرگی در صعود تیمش به فینال ایفا کند، در بازی امشب نیز با هت‌تریک خود در آستانه رقم زدن شرایط مناسبی برای کسب امتیاز توسط تیمش بود اما الهلال با ثبت پنج گل، هت‌تریک این ستاره مراکشی را ناکام گذاشت.

2097980
این ستاره مراکشی در زمان خروج از زمین در پایان بازی نیز کنایه‌اش را متوجه هواداران حریف کرد که او را هو می‌کردند و با اشاره دست به آنها اعلام کرد باز هم منتظر آنها خواهد ماند!

سفیان رحیمی در پایان این بازی و در پاسخ به سوالی که در آن احساس کری کرد، واکنش جالب داشت؛ الهلال با پنج گل شما را شکست داد و تو هت‌تریک کردی: ما سه امتیاز از دست دادیم، نه اینکه در نیمه نهایی ببازیم و فینال. (کنایه او مربوط به شکست فصل گذشته الهلال مقابل العین و از دست رفتن جواز صعود به فینال بود که با درخشش او نیز همراه بود.)

دیدگاه‌ها