کد خبر : 2078576 | 30 مهر 1403 ساعت 21:51 | 10.1K بازدید | 54 دیدگاه

یک شکست تلخ و ناامیدی برای صعود

پرسپولیس مقابل السد سردار نداشت!

پرسپولیس همانند دو دیدار قبلی خود در لیگ نخبگان موقعیت‌هایی نصفه و نیمه‌ای روی دروازه حریف شکل داد اما نتوانست به نتیجه لازم دست یابد.

پرسپولیس مقابل السد سردار نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تکرار شکست یک – صفر در دومین بازی خارج از خانه در لیگ نخبگان باعث شد تا سرخ‌ها اکنون دور از شرایط صعود به مرحله بعدی قرار داشته باشند و با امیدواری کمتری چشم به دیدارهای آتی خود بدوزند.

پرسپولیس که در دیدار مقابل الاهلی عربستان با نتیجه یک – صفر در خانه حریف شکست خورد، موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف شکل داد اما در نهایت نتیجه نهایی آنچه شایسته شاگردان خوان کارلوس گاریدو نبود. اتفاقی که هرچند در بازی پاختاکور با موقعیت‌های زیادی همراه نبود اما تکرار یک ناکامی دیگر برای آنها بود و با تساوی کار را پایان دادند.

برابر السد قطر اما شاگردان گاریدو امید زیادی داشتند تا بتوانند شرایط را به سود خود در جدول لیگ نخبگان تغییر دهند و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف شکل دادند که می‌توانست این اتفاق را نزدیک کند اما باز هم باخت یک گله، همه چیز را علیه سرخپوشان کرد.

2097946

پرسپولیس که بدون محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون اورونوف، ایوب العملود و سعید صادقی در این بازی حاضر شده بود، در ادامه نیز فرشاد فرجی را به دلیل مصدومیت از دست داد تا مصائب گاریدو برابر حریف مدعی بیشتر نیز شود. با این حال آنها در شرایطی که با ترکیب تهاجمی علی علیپور، لوکاس ژوائو، امید عالیشاه و وحید امیری پا به میدان گذاشته بودند، موقعیت‌هایی نیز روی دروازه مشعل برشام شکل دادند که به نتیجه مطلوب نزدیک هم نشد.

مشعل برشام دروازه‌بان ملی‌پوش السد قطر که در بازی تیم ملی کشورش که همین چند روز قبل مقابل ایران برگزار کرده بود، یک شب تلخ و ناکام را به پایان رسانده بود، این بار اما با هوشیاری بالاتر تیمش را به نتیجه نزدیک کرد. سلب موقعیت‌های جدی ژوائو و فرشاد احمدزاده و همچنین سروش رفیعی از جمله واکنش‌های طلایی این دروازه‌بان بود که چند روز قبل مقابل سردار آزمون حسابی آزار دیده بود.

2097947

با این حال علاوه بر موقعیت‌هایی که برشام از پرسپولیسی‌ها گرفت، شاید موقعیت‌سوزی‌ها و ساده‌انگاری‌هایی نیز از سوی فاز تهاجمی سرخ‌ها شاهد بودیم که مانع از کسب نتیجه در این جدال شد. جایی که شاید تفاوت نتیجه کسب شده در جدال ایران – قطر و السد با پرسپولیس، نمایش دیدنی و جاه‌طلبانه سردار آزمون بود. مهاجمی که خط دفاعی قطر را به سمت نابودی پیش برد و در بازی امشب اما سرخ‌ها علی‌رغم ایجاد موقعیت‌های مناسب تا داخل محوطه جریمه و حتی شش قدم حریف، به سادگی از کنار آنها عبور کردند و نتوانستند آن را به نتیجه برسانند.

با این اتفاق پرسپولیس از سه بازی خود یک امتیاز کسب کرده و باید در ادامه مسیر خود برای زنده نگه داشتن شانس و امیدوار بودن به اما و اگرها برابر الغرافه قطر، الریان قطر، الشرطه عراق و الهلال عربستان و در نهایت النصر عربستان برود. به نظر شما پرسپولیس قادر خواهد بود جدول را به سود خود شکل دهد و همچنان شانس صعود داشته باشد؟

دیدگاه‌ها