کد خبر : 2078570 | 30 مهر 1403 ساعت 21:23 | 14.7K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد اسطوره فنرباغچه

تیم مورینیو پر از ناامیدی و ناراحتی است!

ولکان دمیر، ستاره سابق تیم ملی ترکیه و باشگاه فنرباغچه، از شرایط این تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو انتقاد کرد.

تیم مورینیو پر از ناامیدی و ناراحتی است!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو آماده می‌شود تا روز پنجشنبه با تیم جدیدش فنرباغچه به مصاف منچستریونایتد، تیم سابقش، برود. او و تیمش که پیش از دیدار در لیگ اروپا مورد انتقاد یک اسطوره باشگاه قرار گرفته‌اند، در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.

مورینیو پس از کسب تنها دو پیروزی در پنج بازی اخیر، تیمش را در رده چهارم سوپر لیگ ترکیه می‌بیند. مربی سابق یونایتد همچنین نتوانست تیم بزرگ شهر استانبول را در آغاز فصل به لیگ قهرمانان برساند و در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم فرانسوی لیل شکست خورد.

پس از اینکه فنرباغچه در دیدار یکشنبه مقابل تیم شگفتی‌ساز سامسون‌اسپور دو بار برتری را از دست داد و بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید، ولکان دمیرل، اسطوره فنرباغچه، نظراتی صریح درباره مورینیو ابراز کرد. او گفت: «در حال حاضر، این تیم فنرباغچه با ناراحتی و ناامیدی آمیخته شده است.

2097937

چرا ناراحتی؟ به خاطر محیطی که در آن هستند. چرا ناامیدی؟ همه ما انتظار داشتیم چیزی اتفاق بیفتد. ما از مورینیو انتظار داشتیم، از بازیکنانی که خریده بودیم انتظار داشتیم.

می‌گفتیم بگذارید ببینیم بعد از تعطیلات ملی چه می‌شود، اما در حال حاضر هیچ چیز تغییر نکرده است، و به وضوح این وضعیت ادامه خواهد داشت. منتظر بودیم ببینیم آیا تغییری، تنوعی رخ می‌دهد، اما چنین نشد.
ما هیچ تغییری در سبک بازی تیم در دیدارهای خانگی و خارج از خانه ندیده‌ایم. یا اگر شما با نتیجه ۲-۱ پیش هستید، چرا باید با هفت نفر دفاع کرد؟»

دیدگاه‌ها