کد خبر : 2078568 | 30 مهر 1403 ساعت 21:15 | 22.7K بازدید | 10 دیدگاه

اونای امری: نمی‌خواهم وقتم را در استون ویلا تلف‌ کنم!

اونای امری، سرمربی استون ویلا، مدعی شد که هدفش با این تیم در فصل جاری مسابقات کسب جام و همچنین حضور بلند مدت در لیگ قهرمانان اروپا است‌.

اونای امری: نمی‌خواهم وقتم را در استون ویلا تلف‌ کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب تیم‌های استون ویلا و بولونیا به مصاف یکدیگر می‌روند. استون ویلا بعد از برد ارزشمند هفته گذشته مقابل بایرن مونیخ، امید زیادی به کسب سومین برد پیاپی مقابل بولونیا دارند. تیمی که از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز به دست آورده است.

اونای امری، سرمربی موفق استون ویلا در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "به دنبال کسب سومین برد پیاپی در بازی مقابل بولونیا هستیم. اگرچه نباید حریف را دست کم بگیریم چرا که ممکن است به ضررمان تمام شود. بولونیا تیم دست و پا بسته‌ای به حساب نمی‌آید و به نتایج بازی‌های اخیر این تیم نگاه نمی‌کنیم."

2097932

جالب آنکه بعد از صحبت‌های اولیه، از امری درمورد هدف این فصل خودش و استون ویلا پرسیده شد که با پاسخ جالب سرمربی سابق آرسنال همراه شد و گفت: "من نمی‌خواهم وقتم را در استون ویلا تلف کنم. این پیام من به همه ارکان تیم است که شما نمی‌توانید وقت من را هدر دهید چرا که هدف من حفظ سطح کنونی تیم و در نهایت کسب جام در این فصل است.

ما به لیگ قهرمانان نیامدیم که بعد از چند بازی با تورنمنت خداحافظی کنیم. بلکه دوست داریم حالاحالا در این مسابقات حضور داشته باشیم و یکی‌ از اهدافمان کسب موفقیت بزرگ در چمپیونزلیگ است."

دیدگاه‌ها