کد خبر : 2078564 | 30 مهر 1403 ساعت 20:59 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیتر بوش:

مضحک است که مقابل پی‌اس‌جی هوادار نداریم

پیتر بوش، سرمربی آیندهوون، از غیبت تماشاگران این تیم در بازی خارج از خانه مقابل پاری سن ژرمن عصبانی است.

مضحک است که مقابل پی‌اس‌جی هوادار نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پیتر بوش و بازیکنان پی اس وی آیندهوون باید بدون حمایت هواداران خود در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن بروند.

قبل از این بازی 2 هزار بلیت برای حضور طرفداران آیندهوون به فروش رفته بود اما به درخواست فدراسیون فوتبال فرانسه‌، یوفا طرفداران آیندهوون را حتی از سفر به پاریس برای این بازی محروم کرد.

این محرومیت به دلیل درگیری هواداران آیندهوون با هواداران لانس در بازی برگشت فصل گذشته دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا اعمال شده است.

این محرومیت باعث شد سرمربی سابق لیون، عصر امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در پارک دو پرنس، بابت غیبت تماشاگران آیندهوون ابراز تاسف کند.

2097923

پیتر بوش گفت: "این شرم آور است، به نظر من مسخره و مضحک است. متاسفانه، من از تمام جزئیات خبر ندارم اما شرم‌آور است که در بهترین رقابت ممکن هواداران خود را نداشته باشید.

ما می‌خواستیم هوادارانمان در این بازی همراهمان باشند. این طبیعی نیست که آن‌ها در ورزشگاه حضور نداشته باشند. واقعا این را نمی‌فهمم، چون فوتبال و جشن برای همه و همچنین برای هواداران است. بازیکنان از راهیابی به لیگ قهرمانان بسیار خوشحال بودند و اینکه هوادارانمان را نداریم، مایه شرمساری است."

دیدگاه‌ها