کد خبر : 2078563 | 30 مهر 1403 ساعت 20:56 | 5.5K بازدید | 7 دیدگاه

نوری شاهین: از جاسوسان رئال نمی‌ترسیم!

نوری شاهین، سرمربی بروسیا دورتموند، می‌گوید تأخیر در سفر تیمش به مادرید برای بازی مقابل رئال مادرید، نگرانی در مورد جاسوسی از تمرینات تیمش نبوده است.

نوری شاهین: از جاسوسان رئال نمی‌ترسیم!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب مهمان رئال مادرید است. این دیدار تکرار فینال فصل گذشته است که در آن مادریدی‌ها با دو گل به پیروزی رسیدند و قهرمان اروپا شدند. نوری شاهین که جانشین ادین ترزیچ شده، در مورد شرایط تیمش برای بازی صحبت کرد.

سفر دیرتر به مادرید و تمرین در خانه به دلیل ترس از جاسوسان در مادرید بود؟
نه اینطور نیست. ما در دورتموند تمرین کردیم چون در روزهای آینده بازی‌های خارج از خانه زیادی داریم. می‌خواستیم تا زمانی که ممکن است به بازیکنان در محیطی آشنا زمان بدهیم.

2097920

وضعیت بازیکنان در تمرین امروز؟
گرگور کوبل مشکلات معده مختصری داشت و به همین دلیل امروز تمرین نکرد. اما او باید برای فردا در دسترس باشد چون مشکل جدی‌ای نیست. نیکلاس سوله دوباره آماده است و می‌تواند بازی کند.

بازی مقابل رئال؟
فقط به‌صورت تیمی و دسته‌جمعی بازی مقابل این تیم ممکن است. بازیکنان می‌دانند فردا چکار می‌کنیم. ما می‌خواهیم شجاع باشیم و بر اساس دو بازی آخر لیگ قهرمانان اروپا کار کنیم.

پیش‌بینی‌تان از بازی؟
نمی‌توانم چیزی بگویم. رئال تیم بزرگی است و همه می‌دانند و در لیگ قهرمانان چگونه بازی می‌کنند. ما هم انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم یک پیروزی خارج از خانه مهم به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها