کد خبر : 2078546 | 30 مهر 1403 ساعت 20:07 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو خطاب به خبرنگاران: همیشه گریه می‌کنید!

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، در کنفرانس خبری بعد از توقف مقابل سامسون اسپور،‌ نسبت به یکی از سوالات خبرنگاران واکنش نشان داد و مدعی شد آن‌ها همیشه بابت بازی نکردن برخی بازیکنان گریه می‌کنند.

مورینیو خطاب به خبرنگاران: همیشه گریه می‌کنید!

به گزارش "ورزش‌ سه"، فنرباغچه در آخرین بازی خود پیش از تقابل حساس مقابل منچستریونایتد، در هفته نهم سوپرلیگ ترکیه با تساوی در خانه سامسون اسپور متوقف شد و حالا آنها با اختلاف ۸ امتیازی نسبت به گالاتاسرای، در رتبه هشتم جدول قرار دارند.

در نشست خبری بعد از بازی، زمانی که از مورینیو پرسیده شد که دلیل نیمکت نشینی عرفان قهوه‌چی در این بازی چه بود، او شدیدا ناراحت شد و پاسخ داد: "از قبل منتظر این سوالات بودم چرا که هفته‌ای یک بار از این دست سوالات می‌پرسید.

شما همیشه به‌خاطر بازیکنانی که بازی نمی‌کنند، گریه زاری می‌کنید. بعدش هم می‌خواهید بپرسید که چرا به عرفان عقربیات یا جنک توسون بازی نمی‌رسد. قرار نیست جلوی دوربین توضیح دهم که چرا یک بازیکن در ترکیب است و بازیکن دیگر زیاد بازی نمی‌کند. من به انتخاب‌های خودم وفادار هستم.

باید به سامسون اسپور و مربی این تیم نیز تبریک بگویم. آنها تیم بسیار خوبی دارند. نمی‌دانم این از دست دادن امتیاز در پایان فصل چه تاثیری خواهد داشت چرا که من جادوگر‌ نیستم و پیش بینی نمی‌کنم. ضمن آنکه عملکرد داور نیز در این بازی خوب نبود و او می‌توانست گل دوم حریف را به علت خطا روی بازیکن ما مردود اعلام کند که نکرد."

دیدگاه‌ها