کد خبر : 2078542 | 30 مهر 1403 ساعت 19:48 | 13.7K بازدید | 41 دیدگاه

می‌دانم که هواداران ورزشگاه را پر خواهند کرد

ماشاریپوف: به دوبی آمده‌ایم تا النصر را ببریم

ستاره ازبکستانی استقلال می‌گوید که می‌داند فردا هواداران به ورزشگاه آمده و از تیم خود به شدت حمایت می‎‌کنند.

ماشاریپوف: به دوبی آمده‌ایم تا النصر را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین ماشاریپوف تنها بازیکن مشترک دو تیم استقلال و النصر است. ستاره ازبکستانی که یکی از بهترین تیم‌های تیمش در این فصل بوده، به همراه سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی حساس فردا شرکت کرده و درخصوص این دیدار به صحبت پرداخت.

جلال‌الدین ماشاریپف در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با النصر گفت: تیم النصر تیم بزرگی است. بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. من خودم سابقه عضویت در تیم النصر را دارم و خاطرات خوبی در این تیم داشتم. اما فراموش نکنید که ما هم استقلال هستیم و بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند. ما به دوبی آمده‌ایم که با پیروزی برابر النصر هواداران خود را خوشحال کنیم.

2097885

وی در ادامه گفت: استقلال هواداران بسیار زیادی دارد که همه منتظر موفقیت در این بازی هستند. ما می‌دانیم ایرانیان زیادی در دوبی حضور دارند. استقلال نیز در دوبی تنها نخواهد ماند و هواداران استقلال فردا در این بازی ما را تنها نخواهند گذاشت. مطمئنم فردا استادیوم توسط هواداران ما پر خواهد شد. امیدوارم که فردا هوادارانی که استادیوم می‌آیند، شاهد پیروزی تیم ما باشند تا خاطره شیرینی از این بازی برای آن‌ها ثبت شود.

وی با اشاره به سابقه حضورش در تیم فوتبال النصر گفت: امیدوارم که برنده بازی فردا استقلال باشد تا با سه امتیاز این بازی به خانه برگردیم.

دیدگاه‌ها