کد خبر : 2078539 | 30 مهر 1403 ساعت 19:38 | 12.5K بازدید | 14 دیدگاه

مولر: پیراهنم را به لواندوفسکی هدیه نمی‌دهم!

توماس مولر به شوخی با رابرت لواندوفسکی، هم‌تیمی‌ سابقش و مهاجم کنونی بارسلونا پرداخت و مدعی شد در پایان دیدار روز چهارشنبه، پیراهنش را به او نمی‌دهد.

مولر: پیراهنم را به لواندوفسکی هدیه نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و بایرن مونیخ برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا هستند که چهارشنبه شب در اسپانیا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

این دیدار که همواره از جذابیت بالایی برخوردار بوده است، این بار از جهت رویارویی‌ هانسی فلیک با شاگردان سابقش در بایرن مونیخ، بیشتر از همیشه دیدنی خواهد بود. علاوه بر فلیک، رابرت لواندوفسکی نیز باید مقابل تیمی قرار بگیرد که گل‌های بسیاری را طی دوران حضور در آن به ثمر رسانده است.

به بهانه این دیدار حساس، روزنامه بلید مصاحبه کوتاهی با توماس مولر و یوشوا کیمیچ انجام داده که سوژه اصلی آن تقابل لواندوفسکی با تیم سابقش است.

مولر درمورد رویارویی با هم‌تیمی سابقش در این بازی گفت: "لوا یک زوج خط حمله بسیار خوب برای من بود. بازی‌های خیلی زیادی کنار او انجام دادم و ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم. هرچند این ارتباط ربطی به بازی چهارشنبه ندارد و هرکس باید برای موفقیت تیم خودش تلاش کند‌. شاید حتی آخر بازی پیراهنم را به عنوان هدیه به او ندهم."

کیمیش نیز درمورد تقابل با بارسلونا گفت: "بازی مقابل بارسلونا هميشه سخت است چه برسد به آنکه هانسی فلیک روی نیمکت‌شان حضور داشته باشد."

2093611

کیمیش سپس به بحث درمورد مقایسه لواندوفسکی و هری کین پرداخت و گفت: "کین و لوا را نمی‌شود به طور مستقیم باهم مقایسه کرد. هری کین بازیکنی است که از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد و گاهی ممکن است پاس گل را به گلزنی خودش ترجیح دهد اما لواندوفسکی بیشتر روی گلزنی خودش تمرکز دارد. نمی‌شود از هیچ کدام ایراد گرفت و هردو بازیکنان بسیار تاثیر گذاری هستند. امیدوارم چهارشنبه روز خوب لواندوفسکی نباشد."

دیدگاه‌ها