کد خبر : 2078535 | 30 مهر 1403 ساعت 19:26 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

سباستین هوینس:

موتا شبیه به خودم است، او را تحسین می‌کنم

سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت، می‌گوید از شیوه کاری تیاگو موتا تمجید می‌کند و او را شبیه به خودش می‌داند.

موتا شبیه به خودم است، او را تحسین می‌کنم

به گزارش"ورزش سه"، سباستین هوینس پیش از بازی با یوونتوس در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با میکروفون اسکای اسپورت صحبت کرد.

تیم رده دهمی بوندس‌لیگا طی دو هفته گذشته لیگ قهرمانان با نتیجه 3-1 مقابل رئال مادرید شکست خورده و مقابل اسپارتاپراگ هم به تساوی 1-1 دست پیدا کرده بود. اشتوتگارت با شکست 4-0 مقابل بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا وارد این بازی حساس می‌شود.

هوینس درباره این بازی گفت: "من هیجان زده‌ام، در واقع همه ما هیجان زده‌ایم، یوونتوس برای تمام اروپا یک تیم بزرگ است. ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم، این دومین بازی بزرگ خارج از خانه بعد از بازی در مادرید است و بی‌صبرانه منتظر آن هستیم."

موتا گفت که شما مقابل رئال شایسته برد بودید؟

شنیدن چنین چیزی خوب است. فکر می‌کنم خوب بازی کردیم، در نهایت مادرید نشان داد که چه کاری می‌تواند انجام دهد، اما با شجاعت زیادی بازی کردیم و این چیزی است که حتی در برابر تیم هماهنگی مانند یوونتوس به آن نیاز داریم. موتا خیلی خوب کار می‌کند، در لیگ فقط یک گل خوردند و دو بازی لیگ قهرمانان را بردند. بازی خیلی سختی خواهد بود.

2097869

برخلاف امسال، فصل گذشته دومین خط دفاعی برتر بوندس‌لیگا بودید؟

بله، ما این فصل گل‌های زیادی دریافت کردیم. مشکل فقط در خط دفاعی نیست، بلکه از جلو شروع می‌شود. آخرین بازی مقابل بایرن را سعی کردیم کنترل کنیم اما سخت بود. فکر می‌کنم باید فردا با شجاعت نشان دهیم که فصل گذشته می‌توانستیم چه کاری انجام دهیم.

نظر شما در مورد مربیان ایتالیایی چیست؟

می‌توانم بگویم که ایتالیا مربیان بزرگ زیادی دارد. قبلاً در شاختار از دی‌زربی تمجید می‌کردم، اینزاگی نیز در اینتر کار بزرگی انجام می‌دهد، اکنون تیاگو موتا را نیز به خاطر کاری که سال گذشته در بولونیا انجام داد و در واقع شبیه به ماست، تحسین می‌کنم.

دیدگاه‌ها