کد خبر : 2078531 | 30 مهر 1403 ساعت 19:13 | 9.2K بازدید | 15 دیدگاه

شماره هشت پس از ۳۸۰ روز در ترکیب ثابت پرسپولیس

مرتضی پورعلی‌گنجی که از مهرماه ۱۴۰۲ از ترکیب اصلی پرسپولیس دور شده بود در ساعت‌های پایانی مهرماه ۱۴۰۳ به ترکیب ثابت بازگشت.

شماره هشت پس از ۳۸۰ روز در ترکیب ثابت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز در شرایطی مقابل السد قرار می‌گیرد که ستاره‌های قدیمی سفیدپوشان قطری در این بازی با هم‌تیمی سابق خود یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی که در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته دیدار خواهند داشت.

مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس در ترکیب اصلی بازی می‌کند که این نکته با در نظر گرفتن حضور در لیگ نخبان آن هم مقابل تیم سابقش السد می‌تواند اتفاقی کاملاً ویژه محسوب می‌شود.

پورعلی‌گنجی در فصل اول حضورش در پرسپولیس بازیکن فوق‌العاده مهمی بود و در کنار گولسیانی نقشی پررنگ در دبل قهرمانی داشت اما فصل قبل با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و یک سال از میادین به واسطه مصدومیت رباط صلیبی دور شد.

2097867

آخرین بازی نود دقیقه‌ای و فیکس مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس مربوط به بازی با گل‌گهر در هفته پنجم فصل گذشته است. مسابقه‌ای که روز 16 مهرماه برگزار شد و برد سرخ‌ها با مصدومیت شدید یاسین سلمانی تلخ شد. بعد از آن پورعلی‌گنجی همراه تیم ملی به تورنمنت اردن رفت و مقابل قطر همانند یاسین مصدوم شد.

شماره هشت سرخپوشان در این فصل در هفته‌های اول، دوم و هفتم به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود و حالا باتوجه به مصدومیت کنعانی و العملود برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته است. باتوجه به اینکه پرسپولیس مدافع ذخیره روی نیمکت ندارد مرتضی باید تا آخر بازی در زمین بماند و باید دید شرایط او بعد از حدود ۳۸۰ روز دوری از ترکیب اصلی چگونه خواهد بود‌.

دیدگاه‌ها