کد خبر : 2078528 | 01 آبان 1403 ساعت 02:37 | 3.6K بازدید | 16 دیدگاه

مسی و رونالدو بر سر یک عنوان جدید می‌جنگند:

جانانه‌ترین رقابت فوتبال جهان!

لیونل مسی با دو هت‌تریکی که در این هفته داشت خودش را به آمار رونالدو نزدیک کرد و این رقابت تا آخرین روز حضورشان قطعا ادامه دارد.

جانانه‌ترین رقابت فوتبال جهان!

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه فوتبال یک ورزش دسته جمعی است اما همه ما می‌دانیم که فوتبالیست‌هایی وجود دارند که تنها با حضورشان در زمین بازی، تفاوت‌های زیادی را رقم می‌زنند و برخی از این ستارگان با گل زدن در هر بازی می‌توانند کاری شگرف را انجام دهند.
در سالیان اخیر، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی موفق شدند خودشان را نه تنها به عنوان محبوب‌ترین افراد شاغل در این ورزش بلکه به عنوان برترین‌ها ثابت کنند و روز به روز به محبوبیت خود بیافزایند. 
اکنون این دو بازیکن مدتی است که در فوتبال اروپا حضور ندارند اما بازهم گلزنی‌های این دو بازیکن ادامه دارد و در چنین شرایطی لیونل مسی موفق شد در 2 دیدار اخیر برای تیم ملی آرژانتین و اینتر میامی دو مرتبه موفق شده در بازی‌های تیمش هت‌تریک کند. 
با این حال قصد داریم به بررسی فوتبالیست‌هایی بپردازیم که در شرایطی که هنوز فعال هستند، بیشترین تعداد هت‌تریک را داشته باشند.

ادینسون کاوانی - 13 مرتبه
مهاجم حال حاضر بوکا جونیورز اگر چه مدت زیادی است که نتوانسته گلزنی کند اما به هر ترتیب، این مهاجم اروگوئه‌ای از زهردارترین ستاره‌های جهان فوتبال است و سال‌های زیادی برای تیم‌هایی چون پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، ناپولی و تیم ملی اروگوئه با بازی درخشش، آتش بازی کرد!

2097848

کیلیان امباپه - 16 مرتبه
او اکنون پیراهن رئال مادرید را به تن می‌کند و مشخصا با توجه به شرایط سخت این تیم هنوز نتوانسته هت‌تریک کند اما فوتبال‌دوستان کیفیت بالای امباپه را می‌دانند و دیر یا زود قطعا به تعداد هت‌تریک‌هایش اضافه می‌کند.

2097849

هری کین - 19 مرتبه
او در این دو سالی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کند، هفت بار برای باواریایی‌ها هت‌تریک کرد و فرمی بی‌نظیر از خود به اجرا گذاشته است. قطعا کین این شانس را دارد تا به زودی در بوندسلیگا و همراه با تیم کمپانی باز هم به این بالا رفتن تعداد سه گله‌هایش بیافزاید.

2097850

نیمار - 21 مرتبه
قطعا دوران اوج نیمار به انتها رسیده و اینکه دوباره او را با فرم سال‌های قبلش در الهلال ببینیم، می‌تواند اتفاقی باشد که تنها در جهان‌های موازی میسر شود. باید دید دوران مصدومیت او چه زمانی به اتمام می‌رسد و آیا نیماری که دوباره برمی‌گردد می‌تواند به مانند گذشته درخشان باشد یا خیر؟

2097852

ارلینگ هالند - 22 مرتبه
این تعداد ه‌تتریک برای یک بازیکن 23 ساله است و آماری غیرقابل باور است. او در لیگ جزیره به شرایطی رسیده که تنها بزرگان فوتبال انگلیس رقم زدند و او در 2 مسابقه اخیر گلزنی نکرده ولی باید دید چه زمانی و با چه فرمی دوباره درخشش شروع می‌شود.

2097853

رابرت لواندوفسکی - 30 مرتبه
بمب افکن لهستانی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا در وضعیت خوبی است و اگر چه در بلوگرانا نتوانسته به یاد ایام جوانی که در مونیخ می‌گذراند، درخشان باشد اما لواندوفسکی هر زمان اراده کند، تیم‌های زیادی را از دم تیغ خواهد گذراند.

2097851

لوئیس سوارز - 32 مرتبه
برای یک ماتادور فرقی نمی‌‎کند که در چه کشوری بازی کند، لوئیس سوارز اکنون در اینتر میامی هم یک قاتل تمام عیار است و اگر چه گمان می‌کرد مصدومیت سختی که در گرمیو تجربه کرد می‌‎تواند فوتبالش را به پایان برساند ولی در 37 سالگی نمایشی دارد که خودش هم به مانند دوست‌دارانش از این فرم لذت می‌برند.

2097855

لیونل مسی - 59 مرتبه
لئو تمامی افتخارات ممکن را در این مدت درو کرد و حالا در اینتر میامی و تیم ملی آرژانتین به گونه‌ای بازی می‌کند که هواداران را مجبور می‌کند تا بعد از هر بازی، به سراغ گوگل بروند و سن لیونل مسی را از آن بپرسند!

2097857

کریستیانو رونالدو - 66 مرتبه
دوئلی تمام عیار در بین دو تا از بهترین بازیکنان تمام تاریخ. رونالدو و مسی در آمارها، جام‌ها و حتی در ویو اینستاگرام و یوتیوب با یکدیگر رقابت دارند و این فوق ستاره پرتغالی در لیگ عربستان و خاورمیانه وضعیت خاصی دارد و سعی دارد حالا که مسی به او نزدیک شده، اختلاف کنونی را بیشتر کند.

2097858

لازم به ذکر است پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، تنها 5 بازیکن هستند که بیشترین تعداد ه‌تتریک را دارند که البته هر 5 نفر مربوط به پیش از دهه 80 قرن بیستم می‌شوند و این نفرات به شرح زیر است:
پله - 92 هتریک
رومئو روکه - 97 هت‌تریک 
فرنس دیک - 100 هت‌تریک
جوزف بیکان - 101 هت‌تریک
اروین هلمچن - 141 هت‌تریک

دیدگاه‌ها