کد خبر : 2078527 | 30 مهر 1403 ساعت 19:01 | 8.1K بازدید | 3 دیدگاه

شش، ده یا هشت، ریندرز برای همه پست‌ها

هر چی فونسکا بگه، شعار جدید میلان!

تیجانی ریندرز، هافبک میلان، می‌گوید علاقه دارد تا به عنوان هافبک میانی بازی کند اما هیچ مشکلی با تصمیمات پائولو فونسکا ندارد.

هر چی فونسکا بگه، شعار جدید میلان!

به گزارش "ورزش سه"، ریندرز برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بین میلان و کلوب بروژ، همراه پائولو فونسکا در نشست خبری شرکت کرد.

فونسکا در نشست خبری این بازی در جریان معرفی اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی خود، تایید کرد که ریندرز به عنوان هافبک هجومی به همراه یوسف فوفانا و روبن لوفتوس چیک در خط میانی بازی خواهد کرد.

این بازیکن هلندی مقابل بروژ بازی خواهد کرد اما پس از دریافت کارت قرمز در جریان پیروزی 1-0 مقابل اودینزه در روز شنبه، برای بازی بعدی مقابل بولونیا محروم خواهد بود.

ریندرز در نشست خبری گفت: "خیلی مهم است که مثل روز شنبه 10 نفره نشویم و با تیم کامل بازی کنیم. من باید بسیار مراقب باشم، زمانی که شما با هر بازیکن حریف کوچکترین برخوردی دارید، همیشه خطری وجود دارد."

2097856

او همچنین توضیح داد که امیدوار است تحت نظر فونسکا به چه نوع بازیکنی تبدیل شود: "برای من بسیار مهم است که بازیکنی تعیین کننده باشم، پاس گل بدهم، گل بزنم. این به ما کمک می‌کند تا در مسابقات برنده شویم. با وجود اینکه من اخراج شدم، مقابل اودینزه خوب بازی کردیم."

ریندرز سپس اعلام کرد که ترجیح می‌دهد در خط میانی روسونری چه نقشی را ایفا کند: "من یک بازیکن باکس تو باکس هستم، از یک موقعیت به موقعیت دیگر می‌روم. من در تمام نقش‌های خط میانی بازی کرده‌ام. پست شماره 8 نقش ایده آل من است، اما به این معنی نیست که نمی‌توانم به عنوان شماره شش یا 10 بازی کنم، برای من هیچ مشکلی ندارد. این آقای فونسکا است که تصمیم می‌گیرد کجا به من نیاز دارد. می‌خواهم از نظر گلزنی و پاس گل تبدیل به بازیکن مهمی شوم."

دیدگاه‌ها