کد خبر : 2078526 | 30 مهر 1403 ساعت 19:00 | 21.7K بازدید | 37 دیدگاه

نیمکت عجیب پرسپولیس: بی‌دفاع و پر از هافبک!

چند بازیکن باتجربه و سرشناس پرسپولیس مقابل السد کار را از روی نیمکت شروع می‌کنند.

نیمکت عجیب پرسپولیس: بی‌دفاع و پر از هافبک!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد قطر می‌رود.

گاریدو که برای این دیدار ۱۱ مرد منتخب خود را با غیبت سه ستاره تاثیرگذار یعنی اوستون اورونوف و کنعانی‌زادگان و ایوب العملود روانه میدان کرده، حالا به دلیل عدم محدودیت در لیست تیم‌ها، چندین بازیکن تاثیرگذار روی نیمکت این تیم برای بازی آسیایی نشسته‌اند. گاریدو فقط سعید صادقی را پیش از سفر به دوحه از لیست خود خط زده بود.

2097592

مهم‌ترین بازیکن نیمکت نشین سرخ‌ها در این دیدار عیسی آل‌کثیر است که سابقه گلزنی مقابل السد را نیز دارد. سعید مهری، یاسین سلمانی و سروش رفیعی، محمد خدابنده لو و فرشاد احمدزاده هافبک‌های پرشمار نیمکت هستند که از گزینه‌های اصلی گاریدو برای تعویض در نیمه دوم به شمار می‌روند و باید دید طبق تدابیر او کدام یک از آن‌ها فرصت بازی پیدا می‌کند.

علی‌رغم تعداد زیاد هافبک‌های نیمکت نشین این تیم به دلیل مصدومیت کنعانی و العملود، مدافع سرشناسی روی نیمکت خود ندارد و پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی به ترکیب اصلی اضافه شده‌اند.

مهرشاد اسدی، امیررضا رفیعی، سمیر حبوباتی، یعقوب براجعه، علیرضا عنایت زاده و سهیل صحرایی دیگر نیمکت‌نشینان جوان پرسپولیس برای بازی با السد هستند.

دیدگاه‌ها