کد خبر : 2078524 | 30 مهر 1403 ساعت 18:57 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

دو مصدوم اینتر به بازی مقابل یوونتوس هم نمی‌رسند!

به احتمال فراوان، هاکان چالهان اوغلو و فرانچسکو آچربی، بازی مقابل یوونتوس در هفته نهم سری آ را از دست دادند.

دو مصدوم اینتر به بازی مقابل یوونتوس هم نمی‌رسند!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه اینتر در هفته هشتم رقابت‌های سری آ توانست در یک بازی خارج از خانه سخت مقابل رم به برتری ۱-۰ برسد اما مصدومیت دو بازیکن اصلی این تیم یعنی‌ هاکان چالهان اوغلو و فرانچسکو آچربی‌ در نیمه نخست و تعویض اجباری آنها کام سرمربی اینتر را تلخ کرد.

این دو بازیکن به طور قطع دیدار مقابل یانگ بویز در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند و حالا خبرنگار اسکای اسپورت خبر از احتمال بالای غیبت آن‌ها در بازی حساس اینتر مقابل یوونتوس در هفته نهم رقابت‌های سری آ داد.

طبق گزارش این خبرنگار، چالهان اوغلو دچار کشیدگی همسترینگ پای چپ شده و برای بهبود وضعیت نیازمند حداقل دو هفته زمان است. در مورد اچربی نیز باید گفت که او دچار کشیدگی عضلانی شده و حداقل دو بازی آینده اینتر را از دست می‌دهد.

2029956

اینتر در حال حاضر علاوه بر چالهان اوغلو و آچربی، کریستین اصلانی را نیز در بازی مقابل یانگ بویز در اختیار ندارد اما پیوتر زیلنسکی با بهبود شرایط و اضافه شدن به تمرینات گروهی، می‌تواند برای نراتزوری به میدان برود.

در بازی مقابل رم، ابتدا چالهان اوغلو در دقیقه سیزده بازی از زمین خارج شد و داویده فراتزی به جای او راهی میدان شد و تنها پانزده دقیقه بعد از این تعویض اجباری بود که فرانچسکو آچربی نیز با مصدومیت مواجه و جای خود را به استفان دی فرای در دقیقه ۲۷ داد.

دیدگاه‌ها