کد خبر : 2078523 | 30 مهر 1403 ساعت 18:52 | 16.5K بازدید | 29 دیدگاه

چهار تغییر در ترکیب برنده پرسپولیس

خوان کارلوس گاریدو در حالی ترکیب اصلی تیمش را انتخاب کرده که این تیم نسبت به بازی قبلی ۴ تغییر دارد.

چهار تغییر در ترکیب برنده پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم لیگ نخبگان پرسپولیس در شرایطی به مصاف السد می‌رود که سرخ‌ها دو بازی قبلی آسیایی خود برابر الاهلی و پاختاکور را بدون پیروزی پشت سر گذاشتند و حالا مقابل میزبان پرستاره‌شان فقط به برد فکر می‌کنند.

پرسپولیس در این مسابقه اوستون اورونوف، حسین کنعانی و ایوب العملود، سه ستاره خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و سعید صادقی نیز با نظر گاریدو به دوحه سفر نکرده است.

گاریدو چالش زیادی برای چیدن ترکیب این بازی حساس داشت و سرانجام با چند سورپرایز تیمش را راهی میدان کرد. سرخ‌ها در این دیدار نسبت به بازی قبلی چهار تغییر داشتند.

پرسپولیس مقابل چادرملو نیز از ایوب العملود و اوستون اورونوف در ترکیب اصلی خود استفاده نمی‌کرد و آنها را در این بازی هم در اختیار ندارد‌. حسین کنعانی تغییر اجباری گاریدو بوده و جای خود را در قلب خط دفاعی به مرتضی پورعلی گنجی داده است.

2093255

همچنین با خروج سروش رفیعی، میلاد سرلک زوج هافبک دفاعی پرسپولیس با مسعود ریگی را تشکیل می‌دهد. همچنین با خروج فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی از ترکیب اصلی، لوکاس ژوائو و امید عالیشاه وارد شده‌اند تا این تیم شکل هجومی‌تری در خط حمله به خود بگیرد.

دیدگاه‌ها