کد خبر : 2078521 | 30 مهر 1403 ساعت 18:48 | 3.1K بازدید | 5 دیدگاه

اولین برد خاطره‌انگیز شد؛

طلسم‌شکنی سخت مجتبی مقابل یحیی!

مجتبی حسینی بالاخره توانست مقابل همتای خود یحیی گل‌محمدی به پیروزی برسد.

طلسم‌شکنی سخت مجتبی مقابل یحیی!

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی دست به کار بزرگی زد و در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر توانست مقابل اندیشه‌های یحیی گل محمدی به پیروزی برسد. این برتری حاصل کار تیمی بود که توانست روی کامبک میهمان قدرتمند خود مجددا کامبک بزند و با اختلاف دو گل برنده از زمین خارج شود.

یک بازی فوق‌العاده دیدنی که جای تعریف و تمجید دارد. اینکه آلومینیوم توانست برای دومین هفته پیاپی حریفش را با 4 گل بدرقه کند نکته مهمی است، اما از آن مهمتر ثبت اولین برد مجتبی حسینی در مصاف با یحیی گل‌محمدی است.

تا پیش از این یحیی و مجتبی در هفت مرتبه با هم دیدار کرده بودند که هیچوقت با شکست گل‌محمدی همراه نشد. مجتبی حسینی که روزگاری در پرسپولیس و ذوب‌آهن همراه یحیی گل‌محمدی بود، حالا این طلسم بزرگ را شکسته و اولین بردش حسابی خاطره انگیز شد. هرچند یحیی پیش از این هم از بازی در اراک خاطرات خوبی نداشته و ناکامی‌هایش با پرسپولیس فراموش نشده. ناکامی‌هایی که گویا بین او و اراک پیوند خورده است.

2097845

یحیی و شاگردانش این فرصت را داشتند تا با پیروزی در این بازی به طور موقت صدرنشین لیگ شوند و حتی تا یک قدمی این اتفاق پیش رفته بودند، اما مجتبی حسینی در نیمه مربیان ورق را برگرداند و اوضاع را برای تیم خودش بهتر کرد.

دیدگاه‌ها