کد خبر : 2078510 | 30 مهر 1403 ساعت 18:20 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

مگه اینجا ونزوئلاست!

حمله جدید رئیس جمهور آرژانتین به رئیس فدراسیون

خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، علیه ویکی تاپیا موضع گرفته و خواستار بررسی روند انتخاب مجدد او به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال این کشور است.

حمله جدید رئیس جمهور آرژانتین به رئیس فدراسیون

به گزارش"ورزش سه"، ماجرای انتخابات فدراسیون فوتبال در آرژانتین همچنان مورد توجه است و شکی وجود نداشت مجمعی که در آن کلودیو تاپیا مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، موضوع داغی خواهد بود.

خاویر میلی، رئیس جمهور آرژانتین، تصویری تمسخرآمیز را در طعنه به تاپیا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و اکنون در مصاحبه با تودو نوتیسیاس برای اولین بار به طور علنی به او حمله کرد.

میلی درباره برگزاری مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به شدت عصبانی است. او در مصاحبه‌اش گفت: "من فکر می‌کنم که این یکی از مهمترین نبردهایی است که باید انجام شود! اول، از آنجا که آرژانتین محل پرورش بهترین استعدادهای جهان است، بهترین بازیکنان فوتبال جهان از این کشور بیرون می‌آیند. اگر معاملات مبهم فدراسیون فوتبال نبود، می‌توانستیم لیگ محلی با کیفیت بسیار بهتری داشته باشیم!

در واقع بازرسی کل دادگستری دستور داد که انتخابات زودهنگام پیشنهادی آقای تاپیا باطل باشد. آنها شبیه ونزوئلا با ریاست جمهوری مادورو هستند که کریسمس زودتر برگزار کرد! به هر حال، آن‌ها انتخابات را به شکلی نامنظم جلو بردند. بنابراین این پرونده در دستگاه قضایی ادامه خواهد داشت."

2097830

میلی به حمله خود به تاپیا ادامه داد و گفت: "علاوه بر این، باید دید باز از سوی مردم وجود داشته باشد. هیچ کس مجبور نیست مدل شرکت خود را تغییر دهد اما اگر کسی بخواهد این کار را انجام دهد، باید به او فرصت داده شود. مشکل چیست؟ چرا آن‌ها (اعضای فدراسیون) را چنین چیزی آزار می‌دهد که مردم بتوانند انتخاب کنند؟ چرا این بی‌نظمی‌ها وجود دارد؟ مواردی وجود دارد که قرار است آن‌ها را بررسی کنیم. خواهیم دید، شاید آنها معاملات پنهانی دارند. این کار توسط نهادی انجام می‌شود که باید این نوع مسائل را بررسی کند."

روابط بین دو رئیس هرگز خوب نبوده، چون تاپیا از سرجیو ماسا در رقابت‌های انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری حمایت کرد.

هنگامی که میلی رئیس جمهور شد، جنگ خود را علیه چیکی تاپیا آغاز کرد و تا آنجا پیش رفت که ریاست او را با رئیس جمهور ونزوئلا مقایسه کرد. بر کسی پوشیده نیست که رابطه بدی بین میلی و مادورو نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها