کد خبر : 2078502 | 30 مهر 1403 ساعت 17:50 | 39K بازدید | 14 دیدگاه

گلزنی مقابل شارلروا

درخشش مهاجم ایرانی در بلژیک: بالاخره اولین گل!

مهاجم 28 ساله و ایرانی استاندارد لیژ به طلسم گل نزدن‌های خود پایان داد و اولین گلش برای تیم جدیدش را به ثمر رساند.

درخشش مهاجم ایرانی در بلژیک: بالاخره اولین گل!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته یازدهم لیگ بلژیک، تیم استاندارد لیژ در حضور دنیس اکرت مهاجم ایرانی-آلمانی خود به مصاف شارلوا رفته بود و این مهاجم 28 ساله موفق شد در پیروزی 2 بر 1 تیمش نقشی پررنگ ایفا کند.

در دقیقه 40، ارسال بلند اپولو گلر تیم استاندارد لیژ دو خط تیم شارلوا را رد کرد و دنیس اکرت با استارتی فوق‌العاده در شرایطی که دو مدافع این تیم در تلاش برای کنترل او بودند، به عمق زد و توانست با ضربه‌ای آرام گل نخست بازی را به ثمر برساند و دقایقی پس از این گل هم تیمش به گل دوم رسید تا در پایان نیمه اول، استاندارد لیژ با درخشش مهاجم ایرانی خود برنده باشد.

در نیمه دوم هم دنیس باز هم با جای‌گیری مناسب و همچنین توانایی در برداشتن مدافعان حریف و سرعت بالای خود، در دقیقه 80 یک خطای پنالتی گرفت و خودش هم پشت توپ ایستاد اما ضربه پنالتی او که به وسط دروازه زده شد، توسط گلر شارلوا مهار شد.

دنیس در دقیقه 88 زمین بازی را ترک کرد و تیمش هم دقایقی بعد گل اول را دریافت کرد تا نمایشگر ورزشگاه پیروزی 2 بر 1 این استاندارد لیژ را نشان دهد و این تیم بلژیکی حالا پس از سه هفته ناکامی، باری دیگر طعم شیرین سه امتیاز را چشید و 15 امتیازی شد.

2097816

اکرت پس از اینکه در ابتدای فصل برای یونیون سن ژیلوا همان تیم سابقش گلزنی کرده بود، فرم خوبی نداشت و حتی از ثبت پاس گل هم عاجز مانده بود ولی اکنون با توجه نمایش خوبی که داشت هواداران و کارشناسان فوتبال بلژیک را شگفت زده کرد و بعید نیست بتواند با حفظ این فرم، باز هم به وضعیتی مطلوب برسد.

اکرت که متولد شهر بن آلمان است، مادری اسپانیایی دارد و پدرش ایرانی است. آناهیتا درگاهی بازیگر معروف سینمای ایران عمه او محسوب می‌شود و دنیس سابقه بازی در تیم‌های مونشن‌گلادباخ و سلتاویگو را در کارنامه خود دارد، حالا در لیگ بلژیک مشغول بازی کردن است و در تلاش است تا بتواند روزی نظر مثبت امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی ایران را به خود جلب کند اما آخرین بار در دوره کارلوس کی‌روش بود که احتمال دعوتش بالا رفته بود و غیر از آن، این اتفاق همیشه در حد یک احتمال باقی ماند.

دیدگاه‌ها