کد خبر : 2078500 | 30 مهر 1403 ساعت 17:50 | 21.3K بازدید | 11 دیدگاه

وس براون:

پسر رونالدو نیاز به هیچ الگوی دیگری ندارد

وس براون، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید پسر کریستیانو رونالدو بهترین الگو را برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای دارد.

پسر رونالدو نیاز به هیچ الگوی دیگری ندارد

به گزارش "ورزش سه"، برنده پنج توپ طلا در 39 سالگی به پایان دوران حرفه‌ای قابل توجه خود نزدیک می‌شود. او هنوز تا پایان کار فاصله زیادی دارد و می‌خواهد قبل از بازنشستگی به 1000 گل برسد، اما روزی می‌رسد که کفش‌های رکوردشکن او باید برای آخرین بار آویزان شوند.

رونالدو در آن مرحله باید تصمیم بزرگی بگیرد چون پیش بینی می‌شود که از فوتبال فاصله نگیرد و همچنان به فعالیت پیوسته با این رشته ادامه دهد. او تجربه زیادی دارد که قطعا در صورت مربیگری می‌تواند آن را به بازیکنان جوان منتقل کند ‌.

وس براون، هم‌تیمی سابقش، پیشنهاد داده که سی آر سون می‌تواند به مربیگری در یونایتد فکر کند: "وقتی در مورد کریستیانو صحبت می‌کنید، او تقریباً می‌تواند انتخاب کند که وقتی خداحافظی‌‌ کرد، چه کاری انجام دهد. او مردی است که علاقه زیادی به فوتبال دارد و وقتی از بازی بازنشسته شد، مطمئنم مدیر یا مربی بسیار خوبی خواهد بود.

2097813

او در بالاترین سطح بوده، این کار را برای چندین سال انجام داده و برای بازیکنان اطرافش سود بزرگی خواهد بود. رونالدو علاقه و تمرکز زیادی دارد. همه ما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌کند، اما او قطعا آماده است."

از براون سوال شد که به نظرش رونالدو می‌تواند مربی پسرش شود که او پاسخ داد: "بستگی دارد. نمی‌دانم دقیقاً چگونه با آن مواجه می‌شود، اما مطمئنم که رونالدو می‌خواهد پسرش یک فوتبالیست فوق‌العاده باشد. اگر او می‌خواهد یک فوتبالیست حرفه‌ای باشد، قطعا بهترین پدر را دارد که به او کمک کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم. اما رونالدو همه کارها را انجام داده، همه چیز را به دست آورده و اگر می‌خواهید از کسی یاد بگیرید، قطعا او بهترین الگو خواهد بود."

دیدگاه‌ها