کد خبر : 2078494 | 30 مهر 1403 ساعت 17:20 | 14.7K بازدید | 9 دیدگاه

تحریک هواداران از نظر من چیز دیگری است

کورتوا: نظر سیمئونه محترم ولی با او مخالفم!

تیبو کورتوا به حرف‌های سیمئونه در مورد اتفاقات دربی که او را مقصر جلوه داده بود، واکنش نشان داد.

کورتوا: نظر سیمئونه محترم ولی با او مخالفم!

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب رئال مادرید در برنابئو میزبان دورتموند از هفته سوم لیگ قهرمانان است. رئال بعد از یک برد و یک باخت در فرمت جدید رقابت‌ها فردا باید دورتموند را ببرد تا با روحیه به ال کلاسیکو برسد.

تیبو کورتوا در نشست خبر این بازی شرکت کرد.

246 بازی با پیراهن رئال مادرید. برای بازی‌های مهمی مثل فردا، چه فاکتوری مهم‌ترین است؟

من خیلی خوشحالم، خوشحالم که بعد از یک مصدومیت جزئی برابر سلتا بازی کردم. باید یک تیم باشیم، برای یکدیگر فداکاری کنیم و همه چیزمان را برای پیروزی تیم بدهیم. بعد از شکست مقابل لیل، فردا پیروزی اهمیت زیادی دارد.

آیا فکر می‌کنید رئال نیاز به آمادگی جسمانی بیشتر دارد یا نگرش تاکتیکی باید عوض شود؟

نگرش و تعهد همه بازیکنان همیشه در بالاترین سطح است و همیشه سعی می‌کنیم متحد باشیم. گاهی ارتباط خوبی بین بازیکنان وجود دارد، اینکه چه زمانی و چگونه فشار بیاوریم، و باید این کار را به صورت جمعی انجام دهیم. امروزه بسیاری از تیم‌ها می‌توانند شما را تحت فشار قرار دهند. برابر سلتا نقاط ضعفی داشتیم. از نظر جسمانی برای برخی بعد از یک فصل طولانی که به سختی استراحت کرده‌اند، شرایط آسان نیست ولی ما موفق خواهیم شد. پیروزی در این بازی‌ها برای اینکه در پایان فصل شرایط ایده‌آلی داشته باشیم، اهمیت دارد.

اظهارات سیمئونه در مورد اینکه شما مقصر اصلی اتفاقات دربی بودید

به نظر همه احترام می‌گذارم اما با حرف‌های او موافق نیستم. من و سیمئونه ایده متفاوتی از آنچه که تحریک تعبیر ‌می‌شود، داریم. نمی‌خواهم بیشتر درباره آن صحبت کنم.

2097803

تقویت دفاع و خرید بازیکن جدید

من به تیم و هم‌تیمی‌هایم اعتماد دارم. سپس باشگاه تصمیم می‌گیرد که آیا به تقویت نیاز داریم یا نه. بازیکنان در این مورد دخالت نمی‌کنند.

آیا از اتفاقات دربی متروپولیتانو ناامید شدید؟

نمی‌خواهم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنم. روی بازی فردا تمرکز می‌کنم.

آیا اولتراها جایی در یک استادیوم فوتبال دارند؟

مهم این است که نباید خشونتی وجود داشته باشد. در بلژیک بسیاری از اینگونه موقعیت‌ها را تجربه کرده‌ام. کسانی که تیم خود را تشویق می‌کنند و کمی رقابت ایجاد می‌کنند، برای من مشکلی ندارند، این برایم هیجان بیشتری به همراه دارد. اما همه چیز باید با احترام به بازیکنان باشد و نباید خشونتی وجود داشته باشد. گاهی یک تنش کوچک بین یک بازیکن و هواداران وجود دارد، که این طبیعی است. من مشکلی با شعار علیه خودم ندارم. اگر خشونتی وجود نداشته باشد، مشکلی نمی‌بینم. باید آن‌هایی که می‌خواهند آسیب بزنند را حذف کنیم.

2097802

چگونه برای تک به تک‌ها آماده می‌شوید؟

نمی‌خواهم رازهایم را فاش کنم. تکنیکی که سعی می‌کنم انجام دهم این است، خودم را بزرگ‌تر نشان دهم، با زمان‌ بازی کنم و بفهمم مهاجم چه فکری می‌کند. من دو متر قد دارم و اگر با دست‌ها و پاهای بلندم پخش زمین شوم، فضای کمی باقی می‌ماند.

رقابت شما با لونین چگونه است؟

من هم سعی می‌کنم به او کمک کنم. او باعث می‌شود بهتر شوم و نشان دهم که چرا باید بازی کنم. این رقابت همیشه شما را بهتر می‌کند. همچنین سعی می‌کنم به فران و دیگر دروازه‌بانانی که ممکن است بالا بیایند کمک کنم. می‌دانم که آسان نیست، اما لونین دروازه‌بان بزرگی است و مطمئناً به ما کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها