کد خبر : 2078492 | 30 مهر 1403 ساعت 17:06 | 1.1K بازدید | 1 دیدگاه

حریفان ایران در جام جهانی کاراته مشخص شدند

مسابقات جام جهاني اسپانيا قرعه كشي شد و حريفان تيم ايران در دو بخش كاتا و كوميته مشخص شدند.

حریفان ایران در جام جهانی کاراته مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی جام جهانی كاراته اسپانیا امروز برگزار شد و تیم ایران در بخش کومیته در گروهA با تیم‌های ایتالیا، استرالیا، کرواسی، مقدونیه همگروه شد.

در گروه B تیم‌های مصر، برزیل، اسپانیا، ژاپن و ترکیه، در گروه C تیم‌های فرانسه، آمریکا، کوزوو، قزاقستان و یونان و در گروه D تیم‌های اردن، تونس، اوکراین، اسلواکی و کلمبیا قرار گرفتند.

در کاتای تیمی مردان تیم ایران در گروه D همراه با تیم‌های ژاپن، آفریقای جنوبی، لهستان، و مونته نگرو قرار گرفت.

در گروه A تیم‌های ایتالیا، برزیل، عربستان، مقدونیه و مصر، در گروه B تیم‌های ترکیه، کلمبیا، چین، آلمان و آذربایجان و در گروه C تیم‌های اسپانیا، فرانسه، کویته هنگ کنگ و پرو حضور دارند.

و در کاتای تیمی بانوان تیم ایران در گروه C با تیم‌های اسپانیا کلمبیا، سوئیس و جمهوری چک همگروه شد.

در گروه A تیم‌های مصر، مجارستان، صربستان، ترکیه و پرو، در گروه B تیم‌های ایتالیا، برزیل، بوتسوانا، آلمان و چین و در گروه D تیم‌های ژاپن، فرانسه، فیلیپین، پرتغال و مراکش قرار گرفتند.

این مسابقات ۲ تا ۴ آذرماه در شهر پامپولانا برگزار می‌شود.

در رقابت‌های جام جهانی کاراته اسپانیا ۳۲ کشور در قالب ۵۴ تیم شرکت کرده‌اند که کشورهای ژاپن، فرانسه و مصر با ۴ تیم، برزیل، کلمبیا، آلمان، ایران و چین با ۳ تیم، استرالیا، هنگ کنگ و پرو با ۲ تیم و سایر کشورها با یک تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
تیم ایران ۳ تیم شامل کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی مردان و زنان را در این دوره از رقابت‌ها با توجه به سهمیه کسب شده روانه میدان کرده است.

دیدگاه‌ها