کد خبر : 2078487 | 30 مهر 1403 ساعت 17:01 | 14K بازدید | 30 دیدگاه

شماره هفت سابق علیه عربستانی‌ها:

ماشاریپوف، بزرگترین دشمن رونالدو و النصر!

ماشاریپوف ستاره تاثیرگذار استقلال مقابل النصر خواهد بود.

ماشاریپوف، بزرگترین دشمن رونالدو و النصر!

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین ماشاریپوف با انگیزه‌ترین بازیکن استقلال مقابل النصر خواهد بود، ستاره ازبکستانی جز بازیکنانی بود که پیش از حضور ستاره‌های مطرح در تیم فوتبال النصر در این تیم حضور داشت و به واسطه حضور بازیکنانی مانند رونالدو و مانه از این تیم کنار گذاشته شد.

حضور ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا در لیگ عربستان باعث شد تا بازیکنان آسیایی و تعدادی از بازیکنان خارجی این لیگ را ترک کنند و ماشاریپوف یکی از این بازیکنان بود، یکی دیگر از مسائلی که برای ماشا در تیم النصر ایجاد شد شماره پیراهن او بود که باید در اختیار فوق‌ستاره فوتبال دنیا رونالدو قرار می‌گرفت، ماشاریپوف پیش از حضور رونالدو در النصر شماره 7 را بر تن داشت.

2097791

ماشاریپوف در بازی با النصر عربستان ستاره کلیدی استقلال خواهد بود، او یکی از موثرترین بازیکنان ترکیب آبی‌هاست که در فاز هجومی نقش تاثیرگذاری دارد و با حرکات انفرادی و پاس‌هایی که ارسال می‌کند حملات این تیم را طراحی می‌کند و همچنین فوتبال درگیرانه و دوندگی او در جریان مسابقه کمک حال هافبک‌های دفاعی این تیم است.

او در این مسابقه به دنبال اثبات شایستگی‌های خود مقابل تیم سابقش است و همچنین تقابل با رونالدو و دیگر ستاره‌های مطرح النصر برای او یک فرصت مناسب خواهد بود تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

ماشاریپوف در بازی مقابل ذوب آهن دقایق کوتاهی به میدان رفت و بعد از بازی‌های تیم ملی ازبکستان ریکاوری خوبی انجام داده و کاملا آماده و سرحال برای بازی حساس در لیگ نخبگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها