کد خبر : 2078474 | 30 مهر 1403 ساعت 16:28 | 19.8K بازدید | 15 دیدگاه

هیچکس ژوائو را نمی‌خواهد

چلسی مثل بارسا: استمفوردبریج هم بهشت نبود

ژوائو فلیکس در لیگ برتر به عنوان بازیکن اصلی و ثابت چلسی بازی نکرده و در بازی برابر لیورپول در آنفیلد حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت. او در سایه کول پالمر در چلسی زندگی می‌کند.

چلسی مثل بارسا: استمفوردبریج هم بهشت نبود

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس گزینه دوم انزو مارسکا هم نیست، حتی گزینه سوم و چهارم و شکست چلسی در آنفیلد (2-1) این موضوع را دوباره نشان داد. بازی با لیورپول اولین بازی بزرگ چلسی بود که این مهاجم پرتغالی بخشی از فهرست آبی‌ها بود و او 90 دقیقه را روی نیمکت نشست. همان‌طور که چند هفته پیش در برابر برایتون نیز اتفاق افتاد، پس از اینکه از ترکیب اصلی خارج شد و با آغاز تعویض‌ها، سرمربی چلسی به تعویض بازیکنان مختلف پرداخت، اما ژوائو فلیکس هرگز گزینه‌ای نبود.

در خط حمله نیکلاس جکسون، مادیوکه و جیدون سانچو، پدرو نتو و کریستوفر انکونکو گزینه‌های مورد علاقه انزو مارسکا هستند. مشکل بزرگ فلیکس ولی کول پالمر نام دارد. واقعیت تلخ این بازیکن سابق بارسا و اتلتیکو مادرید این است که جایگاه ایده‌آل او به ظاهر توسط ستاره بزرگ چلسی و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر اشغال شده است.

2097770

با اینکه هافبک انگلیسی در برابر لیورپول عملکرد ضعیفی داشت، اما به تازگی به عنوان «بهترین بازیکن ماه» در لیگ انگلیس انتخاب شده و 90 دقیقه در میدان ماند. حضور کول پالمر در زمین، به ویژه زمانی که چلسی عقب است، غیرقابل بحث است و به نظر می‌رسد حضور همزمان او و فلیکس برای سرمربی ایتالیایی مناسب نیست.

به همین دلیل، فلیکس چاره‌ای جز انتظار برای فرصت‌هایی که انزو مارسکا در سایر مسابقات به او می‌دهد ندارد. او تنها دو بار به عنوان بازیکن اصلی در کارابائو کاپ و لیگ کنفرانس بازی کرده است. در مجموع، فلیکس تاکنون 283 دقیقه در هفت بازی اول فصل با چلسی بازی کرده که تنها 117 دقیقه آن در رقابت‌های داخلی بوده است.

اگرچه او در بازگشتش به میدان مقابل ولورهمپتون گل زد و در برابر بارو در جام اتحادیه عملکرد درخشانی داشت، اما بازدهی او تاکنون برای بیش از 50 میلیون یورویی که چلسی تابستان گذشته برای بازگرداندنش به استمفورد بریج پرداخت کرده، کم به نظر می‌رسد. اگر کول پالمر عملکرد مشابهی با فصل گذشته و آغاز فصل جاری داشته باشد، بازی با لیورپول احتمالاً آخرین باری نخواهد بود که این ستاره پرتغالی روی نیمکت آبی‌ها با چهره‌ای غمگین نشسته است.

دیدگاه‌ها