کد خبر : 2078470 | 30 مهر 1403 ساعت 16:08 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

نباید فقط به این دو کشتی‌گیر فکر کنیم

واکنش درستکار به رویارویی با باروز و تیلور

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران به احتمال رویارویی کشتی‌گیران ایرانی با ستاره‌های آمریکایی در آلبانی واکنش نشان داد.

واکنش درستکار به رویارویی با باروز و تیلور

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک رویارویی محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم با جردن باروز و کامران قاسمپور در وزن 92 کیلوگرم با دیوید تیلور می‌تواند جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای برای طرفداران کشتی در ایران داشته باشد. 

پژمان درستکار در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی درباره احتمال برخورد نخودی و قاسمپور با جردن باروز و دیوید تیلور گفت: "کشتی‌گیری که به مسابقات قهرمانی جهان می‌رود، نباید روی یک حریف تمرکز کند. دیوید تیلور و جردن باروز شاخص‌ترین کشتی‌گیران این دو وزن هستند، اما رقبای دیگری هم حضور دارند. در 92 کیلو سعداله یف روسی و کشتی‌گیر اسلواکی و در 79 کیلو کشتی‌گیران روس و گرجستان رقبای شاخصی هستند. ما باید روی همه حریفان برنامه‌ریزی داشته باشیم و روی یک نفر تمرکز نکنیم."

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه عنوان کرد: "برخلاف آنچه که پیش‌بینی می‌شد سطح رقابت‌های اوزان غیرالمپیکی بالاست و حتی کشتی‌گیران عنوان‌داری مثل جردن باروز، دیوید تیلور و سعداله یف به جای اینکه از کشتی خداحافظی کنند، ترجیح دادند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. ما در ماه‌های اخیر روی آن‌ها آنالیز داشته‌ایم. به هر حال هر چقدر رقبا قدرتمندتر باشند، مسابقات هم جذاب‌تر می‌شود. هم نخودی و هم قاسمپور کشتی‌گیران قابلی هستند و ما به آن‌ها خیلی امیدواریم. ما امید داریم هر دو کشتی‌گیر با پیروزی‌های خودشان دل مردم را شاد کنند."

دیدگاه‌ها