کد خبر : 2078469 | 30 مهر 1403 ساعت 16:02 | 24K بازدید | 29 دیدگاه

مشت‌های اتحاد طارمی و لائوتارو در پیج اینتر

صفحه رسمی اینتر تصویری از شادی مشترک مهدی طارمی و لائوتارو مارتینز را منتشر کرد.

مشت‌های اتحاد طارمی و لائوتارو در پیج اینتر

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اینتر موفق شد در دیداری سخت و دشوار برابر رم به پیروزی برسد. لائوتارو مارتینز تک گل بازی را در دقیقه 60 به ثمر رساند تا نراتزوری در رتبه دوم جدول قرار بگیرد و به رقابت خود با ناپولی و یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی ادامه دهد.

گل لائوتارو یک رکورد شخصی بی‌نظیر را برای ستاره آرژانتینی به ارمغان آورد و او توانست در کنار استوان نیرس به برترین گلزن غیر ایتالیایی تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر در این مسابقه کار را از روی نیمکت دنبال کرد و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد. البته به نظر می‌رسد که سیمونه اینزاگی قصد دارد تا قوای تهاجمی بازیکنانش را بین مسابقات تقسیم کند و احتمالاً شاهد حضور طارمی در بازی با یانگ بویز باشیم.

2097760

صفحه رسمی اینتر پستی را منتشر کرده که در آن، مهدی طارمی پس از گلزنی لائوتارو، خود را به کاپیتان نراتزوری رسانده و با او در شادی پس از گلزنی برابر رم شریک شده است. ادمین افعی‌ها از نام‌های لائوتارو و مهدی و ایموجی‌هایی که به نشانه کوبیدن مشت دست‌هایشان به یکدیگر است، استفاده کرده است.

اینتر باید روز چهارشنبه به مصاف یانگ بویز برود و سپس بازی حساس با یوونتوس را در پیش خواهد داشت. به احتمال بسیار زیاد، اینزاگی به مهاجمان اصلی خود یعنی لائوتارو و تورام استراحت خواهد داد و طارمی در کنار آرناتوویچ مقابل نماینده سوئیس به میدان خواهند رفت. 

دیدگاه‌ها